maanantai 23. marraskuuta 2015

Sori tämä hiljaisuus...

Moi :)

Tässä on ollut jotain kaksi viikkoa väliä postauksen teossa...-.-' On ollut hommaa, mutta nyt, kun luntakin on tullut mukavasti olen innostunut kuvailemaan. :) Tämä postaus on kuitenkin enemmän löpötystä, sillä tähän väliin minulla ei ole mitään kuvia. :'D Minulla on kyllä ihan asiaakin, niin toivon, että luette kaikki lukijaiseni tämän lurituksen loppuun asti. :3
  Minulla on vähän suunnitelman poikasta, että aikoisin tehdä kuvatarinan, joka olisi joulu aiheinen. Osia tulisi neljä, joka adventti(ei vällttämättä aina juuri oikeana päivänä, voivat myöhästyä tai tulla etu-ajassa). Kuulostaisiko kivalta? Kiinnostaako ketään? Olisi hyvä kuulla näihin kysymyksiin vastaukset.
   Minulla on myös suunnitelma, että aijon ihan vuoden lopusta tehdä postauksen, jossa kertaan vähän tätä vuotta ja samaa postausta voisin pitää juhla-postauksesta lukijoista. :) Ja samaiseen postaukseen laitan varmaan Neiti Puron-nukesta piirroksesta.

Sellaisia tiedotteita, eli viikonloppuna tai ensi maanantaina postaan kuvatarinan merkeissä. O w O


Kuva ei liity aiheeseen, mutta laitoin piristeeksi. :) This isn't my photo!

T: Candy Monster

16 kommenttia:

  1. Toi adventti kuvatarina idea kuulostaa todella hyvältä, kannatan ^^

    VastaaPoista
  2. Ainakaan sä et ole pitänyt kolmen kuukauden taukoa kuten jotkut... Lol! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja adventtikalenteri kuulostaa tosi kivalta! ^^

      Poista
  3. Mä oon ollu kesästä asti kauhealla tauolla :( Pahoittelen siitä mut oon joskus käyny kattoo postauksia :) Kuvatarina kuulostaa kivalta ♥

    VastaaPoista
  4. Oi kuvatarina on hyvä idea <3 Mietin jos itekki tekis kuvatarinan joulukalenteriks ^^

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kuvatarinat ovat aina kivoja! tee ihmeessä ^^ itsellänikin oli ajatus tehdä jotain tuon kaltaista omaan blogiin:3
      ja hehe, olen sun ottamien catty noir- kuvien myötä ihastunut cattyyn niin paljon, että pitää pyytää joululahjaksi.. nwn

      Poista
    2. Joo, kiva kuulla. :)
      Ja loistavaa, että kuvat ovat niin söpöjä mielestäsi. :''3

      Poista
  6. Kuvatarina kuulostaa mahtavalta! ^^ Todella kaunis kuva tuo muuten, kenen ottama sitten ikinä onkaan :>

    VastaaPoista