sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Hei taas, pitkästä aikaa...:'D

Hello! :)

On ollut kaikenlaista, niin en ole kerinnyt postaamaan. Nyt kerkeän. :D
Ja oho minulla on jo 42 lukijaa, kiitos ja kumarrus heille. :'3

Ensiksi laitan ottamiani kuvia tänne ja sitten minulla onkin asiaa, toivon, että luette koko postauksen. O w O
Ensin laitan kuvat Briarista, tämä on vähän niinkuin shootti. :)

 Briar: Ihana kesä päivä...
 Briar: Ruusu...Olen prinsessa Ruususen tytär ja kohtaloni nukkua sata vuotta. Muttasittenhän tällaisia monia hienoja päiviä jää väliin, myös bileitä ja kaikkea muutakin kivaa...
 Briar: Hmm...en ole tullutkaan ajatelleeksi noita asioita.
 Briar: Olisinko sittenkään valmis lupautumaan nukkua sata vuotta? Maailma on ihan erillainen silloin ja eihän ystäväni voi olla silloin enään elossaa...
 Briar: Olen jo muutenkin nukahdellut joka paikassa tyhmäänkin aikaan, olen menettänyt monet kerrat kivoja juttuja. Siis, mitä minä puhun? Minähän olen kuninkaallinen...enhän minä voi harkita kohtaloni kirjoittamista.

 Briar: Tai sitten.....
 Briar: Minähän ajattelen sitä kokoajan! Ja...miksi minun pitäisi nukkua sata vuotta?
 Briar: En...en pysty siihen...mutta jos en pysty minunhan pitää olla...
 Briar: ...kapinallinen.

Toivottavasti tykkäsitte. :)

 Ja vielö muutama kuvanen Cleostani. :)






Niin, asiaani.
Olen miettinyt pitäisikö minun vaihtaa Google-tilin nimeä. Ajattelin, että nykyisestä tulee mieleen, että tykkään vaan EA:sta. Haluaisin semmoisen nimen, jossa tulisi ilmi, että pidän myös MH:sta. Mitä olette mieltä, säilyttäisinkö vanhan vai vaihtaisinko? 
Ja haluaisitteko, että tekisin MH-ja EA-nukeille profiilit? :3 Ja kurkatkaa Rosalien-sivua. ;)

T: Apple Hatter

11 kommenttia:

  1. Aivan ihana shootti pikku kapinallis-Briarista! :3
    Ja todella kauniita kuvia Cleosta. :)

    Minusta nykyinen nimesikin on tosi kiva, mutta ei nimen vaihtamisestakaan mitään haittaa olisi :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos. :D ♥

      Niin, pitänee harkita.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kiva shootti.
    Ja Cleo kuvat on myös kivoja:3
    Minusta Apple Hatter on kyllä hyvä nimi, ei minusta sitä tarvitsisi vaihtaa mutta päätös on tietysti sinun:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. ♥♥
      Okei, kiitos tiedosta. Kiva kuulla, että tykkäätte.

      Poista
  4. Kivoja kuvia ja hauska shootti :3
    Hmmp. Musta sun nimesi on kiva :D Kaipa voisit sen vaihtaa jos haluat :D

    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Nättejä kuvia! :3 Nimen vaihtoo kuulostaa kivalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. ^^ Kiva kuulla, että olet sitä mieltä. :)

      Poista
  6. Ihania kuvia<3 Nimenvaihto voisi olla kiva juttu:3

    VastaaPoista