perjantai 12. kesäkuuta 2015

Zombie kuvasia + muuta jännää ;D

Moi!

Tänään on niin hyvä sää, että ajattelin kuvata Ghouliaa ulkona. ♥

 Ghoulia: Voi kumpa tulisi paljon mansikoita, ainakin kukkia on paljon kaikkialla! 

 Sireeni on vielä nupussa, mutta tuoksuu jo vähän. ;)







 Aww, ihunat kielot. ♥♥

 Vielä yhteiskuva Sir Hoots A Lotin kanssa. O w O

Sori surkea kuva....-.-' Kameramme on välillä vaan niin raivostuttavan ärsyttävä, ettei suostu tarkentamaan mihinkään! Kännykällänikin saa parempia kuvia. :/
Mutta, siis ostin eilen Salesta nämä kaksi DVD:tä. :) Hyviä nämä elokuvat ovat. ♦

Ja vielä loppuun, minä olen ostanut käytettynä erään nuken joka tulee luultavasti ensiviikolla...te saatte arvailla mikä se on! Se on sellaista brändiä oleva nukke, jota olen jo kauan haaveillut ja sellaista minulla ei vielä ole ollut. Se, joka ensimmäisenä arvaa oikein saa minulta mainostus(mainostan tämän blogia siis kaikkialla). :) Eikun arvailemaan! ;)

T: Apple Hatter

13 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia:3 olisiko se nukke Pullip??:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. ja aivan oikein! Sinä saat siis mainostusta, koska olit ensimmäinen joka arvaa oikein. :3

      Poista
  2. Onko se nukke jokin pullipperheen nukke? Pitääkö koko nuken mallikin arvata? Olisiko se esim, ymm, Alice du Jardin?? Joo hää mun arvaus tulee jostain ihan metsästä, muttaa...
    Ja todella ihanat kuvat, Ghoulia on ihanaa♥♥ ^3^~ Js nuo elokuvatkin ovat super hyviä‼

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niinkuin aijemmin sanoin. Se ei ole Alice du Jardin, mutta tarkempaa laatua ei tarvinnut arvata. :3
      Kiitos ja niinpä. ♥

      Poista
  3. Hmm..mikäköhän se on..?..mä en sitten tiedä... :D

    VastaaPoista
  4. Öööö... vaikeaa... mikäköhän ihme se voi olla?!
    Mä en millään arvaa!! :D
    Mut ihania kuvia, ja munkin mielestä noi leffat on kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut siis mun on jo turha arvata, jos se menis oikein (tai siis..), koska sse on varmasti jo sanottu oikein...

      Poista
    2. Niin, teillä ei ole varmasti mitään käsitystä mikä se voisi olla...:D

      Poista
  5. Uskoisin sen sun uuden nuken olevan pullip?
    Ihania kuvia ♥

    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Oi, aivan ihania Ghoulia-kuvia! :33 Ja en -ikinä- taida arvata, mikä se uusi nukkesi on. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥♥ Niin....XD Ja vieläpä, kun yläpuolella sehän lukee jo. :DD

      Poista