torstai 25. kesäkuuta 2015

• Rosalie ulkosalla •

Moips! :3

Minä kuvasin tällä viikolla yhtenä päivänä vähän Rosalietä ulkona. :)

 Rosalie: Tuoksuupas tämä sireeni hyvältä. 

 Rosalie: Saisi olla enemmänkin tällaisia aurinkoisia päiviä...



Rosalie: Ihana aurinko!


Toivottavasti tykkäsitte. :)

Oletteko kuulleet, että EA-nukkien maahantuonti on lopetettu(ainakin vähäksi aikaa, mutta epäilen, että kokonaan...)? :( Kun luin tämän tiedon Eva After High-blogista niin järkytyin ja suutuin. Ei reilua, minä ainakin tässä odottelen esim. Kittyä...ja uskon, että moni muukin teistä haluaisi jotakin EA-nukeista, mitkä eivät vielä ole Suomessa. Onneksi MH-nukkien tuontia ei olla lopetettu. :) Kertokaa kommenteissa mitä mieltä olette tästä asiasta! ^^

Ja ainiin, minä en tule viikonloppuna postaamaan, koska olen Vaasassa, joten tämä oli tämän viikon vika postaus, heippa! :)

T: Apple Hatter

13 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Rosalie on tosi nätti ^3^ <3

    VastaaPoista
  2. Nin nättejä kuvia! Rakastan Rosalien silmiä! o_o Tajsin juuri että minn Rosen ja sinun Rosalien nimet ovat vähän samanlaiset! ^^
    Mä oon jo tiennyt siitä maahantuonnin lopettamisesta. Se on ihan typerää! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. ♥ Ui, niin ovatkin. :3
      Jep. :(

      Poista
  3. Se on hirveen ärsyttävän tyhmää että ne lopetti niiden tuomisen :'(
    Olin tiennyt siitä jo aikaisemminkin, mutta odotin jos joku toinen firma alkaisi tuoda niitä. - Tallinnasta kuitenkin onneksi löytää jo Kittyn ja Duchessin, mutta ne on paljon kalliimpia :(

    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rosalien silmät on ihanat ja ripset myös nwn

      Poista
    2. Niin...:((
      Kiitos ja niin ovat minustakin. :)

      Poista
  4. Tosi ihania kuvia <3 Rosalie on söpö ulkona ruohikossa :3 Ihanat silmät varsinkin >3<

    VastaaPoista
  5. Rosalie on söpööö <3 Ihanat kuvat!
    Ja arvaa vaan, kuinka paljon meikäläistä ärsyttää EA-nukkien maahantuonnin lopettaminen... -.-' Suomi ei ole kaikissa asioissa laatumaa.

    VastaaPoista
  6. Joo sitä minä vähän arvelinkin että Ever After Highejä ei enää tuoda Suomeen, sillä uusia nukkeja ei saapunut tyyliin vuoteen ja vanhatkin rupesivat olemaan alennuksessa joka paikassa, niitä ei ilmeisesti ostettu tarpeeksi, niin että maahantuonti olisi kannattavaa, todella harmi, sillä mitään lemppari EAH:istani ei ehtinyt saapua suomeen. :( Mutta Rosalie on kaunis ja kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, samaa minäkin olen arvellut. Ja minunkaan haaveita(Faybelleä ja Kittyä) ei ole tullut Suomeen ja todella odottelisin niitä toivoisin. -.-'
      Niih ja thank you! ;3

      Poista