torstai 14. toukokuuta 2015

Kaksi uutta tulokasta :)

Moi! :)

Eli minä sain hyvältä ystävältäni tiistaina hänen kaksi MH-nukkeaan, koska hän ei niillä varmaan enään tehnyt mitään(minä en siis maksanut näistä mitään) :) Kiitokset ystävälleni! ♥

Sain Basic Frankien ja Neferan.
Minulla on Frankie jo valmiiksi, joten aijon kustomoida tämän neidin. ;)
Sain Watzitinkin, sekin täytynee kustomoida(minulla on jo Watzit). :D
Neferaa minulla ei ole, mutta siskollani on joten aijon kustomoida tämänkin neidin. ^^

Aloitan mahd. pian neitien kustomoinnin. Kuvia tulee pian lisää näistä. ♥
Ensi postaukseen!

T: Apple Hatter

9 kommenttia:

  1. Oi odotan jo innolla että kustomoit nuo.. Kumpa minäkin saisin ilmaiseksi nukkeja:3
    Watsit on söpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän mahd. pian kustomoida neidit. :D Niin, en minäkään yleensä, mutta nyt oli hyvä tuuri. ;)
      Niin on. :3

      Poista
  2. Ystäväsi on tosi mukava kun ajatteli sinua! ^_^
    Odotan innolla kustomointi uutisia! : >

    VastaaPoista
  3. Ilmaiset nuket on aina niin ilahduttavia, hyviä ystäviä siulla^^
    Itse en tohtisi Neferan kaltaista harvinaisuutta kustomoida, mutta odotan mielenkiinnolla millainen kustomi on luvassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin :33
      En minäkään kustomoisi, mutta olisi tylsää, jos minulla ja minun siskollani olisi sama nukke. -.-'

      Poista
  4. Munkin kaveri sai sen kaverilta paljon nukkeja >:( (mäkin haluun) Tosin en ymmärrä sitä, kun se haluaa yhden takaisin (1600 Clawdeen) ja ei pysyty antamaan ja kaikki nuket on tärkeitä silti vaihtaa vanhat uusiin muiden kanssa. - Mäkin vaihdoin niitä jossain vaiheessa, mutta peruutin ne sillä mielestäni haluan pitää omat nukkeni kasassa. Nyt pitäisi vaihtaa se Skull Shores Abbey pois omalle omistajalleen ja mietin jopa Jinafiren vaihtamista pois. (Mutta on vähän peruuttanut koska vaihdoin sen vain yhteen pikkuseen eläimeen :DD)

    Joten jos sä vaihdat nukkeja, kannattaa sopia sellainen että saa peruuttaa vaihdon jos haluaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitos vain neovosta. :) Minä en ole ikinä vaihtanut tai antanut nukkejani kellekkään, enkä aijo. Minä vain myyn kylläkin pian nukkeja, jotka ovat vähänjääneet nurkkaan. :(

      Poista
  5. Äääh miks sä sait noi ilmasiks..? :D
    Nyt oon kade, sulla on miljoona nukkee, mäkin haluunn >u<
    Joo, onhan meillä niitä ikivanhoja Barbieita ja Brazeja mitä lie onkaan muttaaaahhh... eri asia... :D

    VastaaPoista