perjantai 29. toukokuuta 2015

Freak du Chic + muuta löpinää

Hellou! O w O

Viimeksi kävinkin tässä blogissa postaamassa 14.5....:'D No, mutta minulla olikin leirikoulu välissä ja sielllä olikin kivaa. :) En napannut tällä kertaa Hesasta mitään nukkea. :P Saavutus minulle. XD
  Mutta siis, minulla ei ole nyt mitään kuvia, mutta huomenna on päättäjäiset joten takaan, että kesälomalla olen aktiivisempi ja kuvia tulee lisää! :3
 Käykää muuten kukka blogissa, kukaan ei ole pitkään aikaan kommentoinut mitään minun blogiini...vähäsen ärsyttää, että on 8 lukijaa, mutta kukaan ei ikinä kommentoi mitään. :/ 

 
This is not my picture!
Olen aivan rakastunut tähän sarjaan. ♥ Mitäs te tykkäätte Freak dy Chic - nukeista? Minusta Jinafire, Honey ja Gooliope ovat parhaat näistä. :) Oikeastaan haluaisin varmaan jopa hankkia Jinafiren tai Honeyn :D

Terkuin: Apple Hatter ♥

11 kommenttia:

  1. Jinafire on söpö:3 oma suosikkini on Honey ja aion hankkia sen kun se tulee Suomeen:3 käyn muuten liittymässä lukijaksi kukkablogiisi!

    VastaaPoista
  2. En ite aio varmaan ostaa yhtäkään uutta MH nukkea, paitsi Vandala ja Kiyomi on käynyt mielessä ja aion varmaan hankkiakin.
    Mä muuten ostin uuden nuken nwn

    VastaaPoista
  3. Minusta tämä Freak Du chick sarja on ehkä ykdi parhaimmista! Nuketkin ovat ihan kauniita *3*~ ♡
    Itse en vaan enää MH:ita keräile, mutta jos keräisin vielä niin ostaisin varmasti näistä jonkun! Kekseliäs sarja, ainakin minusta. :D

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
  4. Sinut on haastettu!
    http://monsterihetki.blogspot.fi/2015/05/haaste.html#comment-form

    VastaaPoista
  5. Sulle on haaste:3

    Hahhahmuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitti. Koitan muistaa tehdä. :)

      Poista
    2. Tämä olikin sama, kun Jossun haaste, en sitten teekkään sitä, anteeksi. :(

      Poista