perjantai 24. huhtikuuta 2015

Vähän kuvia + löpötystä :D

Moi! O w O

Otin vähän kuvasia Cleostani. ^^




Upsista, Cleon käsikoriste meni tyhmästi...Noh, ei kai se paljoa haittaa...? :'D

Ajattelin, että olisi välillä kiva tehdä taas joku kuvatarina, shootti tai musashootti. :) Ehdotuksia olisi kiva kuulla, mitä haluaisette lueksia, joten kommentoikaa! :D
Mitäs teille kuuluu lukijat? Haaveiletteko jostain nukeista olisi kiva kuulla. :3 Minä itse tässä odottelen uutta kännykkää, nykyinen on ihan seko. ;3 Ja minä haaveilen EA-nukeista, Kittystä ja Faybellestä ja edelleen Pullipista. :)

Terveisin: Apple Hatter

8 kommenttia:

  1. Cleo on nätti:3
    Minä haaveilen tällä hetkellä Classroom Frankiesta, Thronecoming Cupidista ja Dal Joujousta.
    Mullakin on seko puhelin:D

    -Ninjis

    VastaaPoista
  2. Jälleen kiva postaus :)
    Kuvatarina olisi kiva, ja ei se Cleon käsikoristeen asento haitannut :D
    Sain eilen 13 Wishies Draculauran :3
    Haaveilen Pullipista, en tiedä mistä... >u<
    Ja hyvää mulle kuuluu, en muista tiedä :DD

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia:3
    Mulla ei oo nyt nukkeja haaveissa. Mutta ehkä jos löytäisin jostain coffin bean robecan se on ihana<3

    T: Indy

    VastaaPoista