perjantai 27. helmikuuta 2015

Hiihtoloma alkoi - ja pian se loppuu...

Terve! :D

Juu, hiihtolomani alkoi viime perjentaina ja se loppuu maanantaina. ;___; Noh, on tätä lomaa vielä pari päivää jäljellä. ;D On ollut kiirettä, en ole kerennyt ottaa kuvia nukeista tai mitään, niin ajattelin vaan päivitellä haavelistoja. :) Mutta tässä listassa on vain MH-ja EA-nukke-haaveeni. 

Huom! Kuvat eivät ole minun ottamia, etsin ne google kuvahausta.

 
Monster High Haunted Vandala Doubloons 

 
Ever After High Kitty Cheshire

 
Ever After High Spring Unsprung Kitty Cheshire(haluaisin siis vain jomman kumman Kittyn)

 
Monster High New Scaremester Catty Noir(oikeastaan mikä vaan Catty kävisi minulle. :'D)

 
Monster High Casta Fierce(ei niin suuri haave, en varmaan osta, mutta hieno se on. ;3)

 
Monster Gillington "Gil" Webber

Tällaisia, tällä hetkellä minua kiinnostaa kaikista eniten näistä Vandala ja Kitty. :) En keksinyt muuta tähän postaukseen, sillä minulla ei ole mitään uusia nukkekuvia. :'D

Ei muutakun, ensi postaukseen! ♥
Terkuin: Apple Hatter

8 kommenttia:

  1. Kivoja haaveita ja BTW miekin haaveilen joskus Kitystä! <3<3<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no toivottavasti se Kitty tulisi Suomeen(ja yli päätään niitä EA-nukkeja saisi ruveta tulemaan nopeammin...). :'D

      Poista
  2. I love ^^
    I follow you :)

    my blog: http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    VastaaPoista
  3. Mäkin haaveilen Vandalasta :3 Ihana ilmestys :33

    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiva. :3 Niin on, minun pakko saada se. :'D

      Poista