lauantai 10. tammikuuta 2015

Haluan Pullipin..

Moi!

Minä olen saanut ja ostanut näinä aikoina paljon nukkeja, mutta en ole siltikään unahtanut Pullip-nukkeja...Toivoisin niiiiiiiiiin paljon, että saisin Pullipin tai olisi sen verran halvalla jossain myynnissä, että pystyisin ostamaan..Hankala tilanne. :/

Tässä tämän hetken suosikki Pullipeitani:

http://www.dollfieworld.com/7270-16053-thickbox/pullip-sakura-hatsune-miku.jpg
Sakura Miku

 http://img.amiami.jp/images/product/review/123//FIG-DOL-4789_02.jpg 
Snow White

http://www.dollyinsider.com/wp-content/gallery/pullip-cinderella-dahlia/pullip-cinderella-dahlia-501.jpg 
Dahlia Cinderella

http://img.amiami.jp/images/product/review/132//FIG-DOL-5859_02.jpg 
Cinderella

 http://www.dollyinsider.com/wp-content/gallery/alice-pullip13/alice13-500.jpg 
Classigal Alice

https://farm3.staticflickr.com/2900/14497301626_8a4a4c995c.jpg 
Classigal Alice Sepia

http://img.amiami.jp/images/product/main/121/FIG-DOL-4339.jpg 
Kiyomi

http://2.bp.blogspot.com/-SHDeOD8Sxyk/UKJc_PUj_cI/AAAAAAAAASM/QPc6U-ZdW20/s1600/pullipblogiin.jpg 
Alice du Jardin

Tykkään monista muistakin, mutta nämä ovat tämän hetken lempi Pullip-nuket. :)
Mistä te tykkäätte? Tiedättekö mistä saisi halvalla, mutta hyvä kuntoisia Pullip-nukkeja?

Terveisin: Apple Hatter


65 kommenttia:

  1. Pullipit ovat kyllä tosi kivoja^^ pullippeja kannattaa etsiä esim torista tai huuto.netistä niistä löytyy käytettyjä myös täysin stock-kuntoisia nukkeja;) tuossa listaasi selaillessa(jossa kaikki nuket ovat kyllä ihkuja) niin pisti silmään että tällähetkellä torissa on ainakin myytävänä juurikin tuo Kyomi ja Snow White!! http://www.tori.fi/varsinais-suomi?q=pullip&cg=0&w=3&st=s&st=k&st=u&st=h&st=g&ca=16&l=0&md=th hinnatkin on semi jees =) toivottavasti saat pullippisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja unohdin lisätä vielä että PullipSuomen foorumiltakin voi löytää huokeanhintaisia pallopäitä stockkina tai muuten hyväkuntoisina, foorumille pitää vain rekisteröityä^^

      Poista
    2. Okei, kiitos vinkeistä! En tiennytkään, että PullipSuomen foorumeiltakin löytyy niitä. :D

      Poista
    3. Joo en inäkään aluksi ollut oikein tietoinen asiasta mutta nykyään tulee aina välillä stalkattua myynti osio, ja mikäli muistan oikein Cybri on ostanut foorumilta Dalinsa Robinin^^

      Poista
  2. En nyt haluaisi sinulle mitään pahaa, mutta mieti ihan oikeasti ennen kun ostat tuollaisen nuken.
    Pullipit ovat kyllä tosiaan vetävän näköisiä ulkonäöltään, entä jos siihen kyllästyy??.
    Minäkin halusin pullipin, ja sain sen ja nyt ne nuket eivät kiinnosta minua ollenkaan.

    Luulin myös, että jos käyn pullip miiteissä, niin saisin kavereita, mutta sainkin vain syrjimistä niskaani.Poistin pullip-bloginikin, koska en halunnut enään olla yhtään yhteydessä niiden ns. pro-pullipkeräilijöiden kanssa ja en halunnut, että he tulevat dissaamaan minun ei värikkäitä tai ei söpönnäköisiä gootintapaisia pullip-nukkejani.

    Itselläni nuo nuket olivat kiinnostukseni kohteita vain 5 kuukautta, ja miitti dissauksen jälkeen lopetin niidenkin keräilyn. Minun tapauksessani ostin noita nukkeja myös sen takia, että pääsisin nukkemiitteihin, mutta en siellä edes sopeutunut joukkoon, koska en ollut samantapainen tai tyylinen, kuin ne muut miittiläiset

    Annan nyt yhden vinkin, mieti ennen kuin ostat, monelle on käynyt, että nuo nuket ovat vain jääneet kaapin pohjalle nojuamaan, kun ne eivät enään kiinnosta. Pullipit saattavat olla se mitä haluat juuri nyt, mutta mieti mitä jos tulevaisuudessa haluatkin jotakin parempaa.

    Saatat nyt ehkä alkaa kritisoimaan minua tämän kommentin takia, mutta ainakin sain kerrottua sen, mitä olisin halunnut kertoa jo aika pitkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori, oli aika vaikeeta kirjoittaa tota, kun kone lagaili

      Poista
    2. Moni on ennen pullipia lupaillut, kuinka he pitäisivät siitä huolta, mutta silti kuukausien tai vuosien päästä he ovatkin unohtaneet ne nuket jonnekkin nurkkaan. Se kuitenkin on normaalia, koska se on kasvamista.

      Olen löytänyt joitain unohdettuja pullip blogeja, joidenka ekoissa postauksissa he ovat juuri saaneet nukkensa, ja kaikista uusimmissa postauksissa mainostetaankin jo nukkensa myynti ilmoitusta.
      Ei kannata tuhlata noin paljon rahaa pelkkään tuhluuteen, ajattele mitä muuta voit saada tuolla raha määrällä.

      En tarkoita että et saisi ostaa pullipia, tarkoitan että mietit aivan tarkkaan mitä aikoisit tehdä pullipillasi. Sillä jos joskus vanhempana päädytkin myymään sen, niin se on sitten ollut tavallaan turha ostos.

      Halusin tällä vain varoittaa, ettei sinullekkaan käy kuin monille muille entisille pullip-keräilijöille, jotka myyvätkin nukkensa alihintaan, kuin mitä nuken oikea hinta.


      Kiitos, kun jaksoit lukea saarnaukseni tai mikä lie protestointini, sanoin vaan sanottavani ja voit kritisoida minua tästä niin paljon kuten tahdot.

      Poista
    3. Olen kyllä täysin erimieltä Ghoul Dollin kanssa. Minun mielestäni kannattaa ostaa niitä tavaroita joita haluaa, mitä sitten jos innostus joskus katoaisi? Pullipithan ovat kuitenkin keräily nukkeja, joten ei niitä tarvitse heti myydä pois kun innostus vähänkin laskee tai vaikka katoaisi kokonaan. Kukaan ei voi tietää mitä haluaa tulevaisuudessa jotenka jos tulevaisuuden takia ei kannattaisi ostaa pullippia niin miksi sitten tulevaisuudessa kannattaisi ostaa "jotain parempaa", koska silloinki se parempi voisi olla turhaa verrattuna vielä kauemmassa tulevaisuudessa olevaan "parempaan" jne... Tulevaisuus on tietämätöntä kaikille, milloinkaan ei voi tietää koska elämä loppuu ja minä ainakin haluan elää elämäni ilman että harmittelisin kuolinvuoteella kuinka en ikinä ostanut mitään kivaa mitä olisin halunnut.
      Kaikki eivätkä todellakaan suurin osa harrastuksista jaksa kiinnostaa ikuisesti, miksi siis pullip harrastuksen kuuluisi? Aika moni ihminen varmasti alottaa ja lopettaa useita harrastuksia elämänsä varrella ja kaikki harrastukset vievät aikaa ja rahaa, osa vielä enemmän kuin pullipit, ja harrastus tavaroiden jälleen myynnissä ei ikinä saa omiaan takaisin, miksi siis pullipeita käytettynä myytäessä pitäisi?
      Ja jos hankit tai vaikka et hankkisis pullippia niin kannattaa liittyä pullipsuomen forkalle, miitteihin yleensä saa tulla vaikka ei olisikaan vielä omaa nukkea. Ja pullipsuomen miiteissä ei ikinä dissata ketään koska se on foorumin sääntöjen vastaista:) Forkalta löytyy paljon paljon tietoa, keskusteluja ja kuvia muiden nukeista^^

      Poista
    4. Se ei ollut minkään pullipsuomen miitti, vaan joku gosupermodelin kautta pidetty.
      Mutta joo omapahan oli vikani kun nukkeni eivät kelvganneet teille propullipkeräilijöille.

      Muutenkin pullipeissa on pakkauksessa ikäraja joka on 15, niin hommaa mieluiten se nukke silloin, kuin juuri nyt heti. Et voi tietää voiko kolmen vuoden päästä olla joku muu pullip, jota oikeasti haluat.
      Ei kannata hommata liian aikasin sitä nukkea.

      Poista
    5. Vähän arvelinkin että kyseessä on ollu gosu miitti... Gosulaiset ovat tunnetusti kusipäitä (ainakin valtaosa).
      Suositus ikä on 15 sen takia, ettei niitä ostettaisi leluiksi ihan pikkulapsille, kun eivät sellaista kestä. Tiedän monia alle 15 vuotiaita joilla on jo pullip tai useampi ja he kohtelevat nukkeja kuten kuuluu, koska ovat etsineet tietoa netistä jo kauan ennen hankintaa. Alempana olevalle anolle ja Applelle sekä muille: te ette tiedä mitään ruudun toisella puolella olevasta henkilöstä, joten te ette ole sellaisessa asemassa joka voi määrätä kuka on liian nuori tai vanha mihinkin.
      Tietääkseni Apple Hatter on jo aika kauan haaveillut pullipista, mitä nyt olen blogia seurannut, eli kyseessä ei ole hetken mielihalu. Ja haaveiden kohteet ovat aika lailla samoja nukkeja olleet kokoajan...
      Kaikille yleisesti voisin sanoa vanhan sanonnan" Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei tarvitse sanoa mitään"...

      Poista
    6. Nyt tulikin paljon tekstiä! :O
      Kiitos kommenteista! ♥ Ghoul Doll, kiitos kun kerroit mielipiteesi. :) Mutta minä olen halunnut kauan Pullip-nukkea, se ei ole hetken hairahdus. Olen pahoillani, jos sinua ollaan syrjitty miiteissä. :( Mutta olen käynyt yhdessä nukkemiitissä ja siellä oli tosi kivaa! :) tiedän, etten ole 15 vuotias, mutta osaan käsitellä nukkeja hellin sormin. :3
      Cybri Li Cius, olen kanssasi samaa mieltä ja olet oikeassa, että olen halunnnut Pullpi nukkea pitkään.

      Poista
    7. Ghoul Doll: Ymmärrän täysin sinun kantasi asiaan ja olen pahoillani kokemastasi. Mutta minä voin vain sanoa, että Apple Hatter pitää mitä parhainta huolta nukeistaan. Hän rakastaa niitä paljon ja touhuaa niiden parissa. Hänen on minustakin syytä odotella vielä hetken aikaa sopivaa Pullipia, mutta hän kyllä on ikäisiään fiksumpi ja osaa tuumailla oikein. :)
      Cybri Li Cious: Olen oikeastaan täysin samoilla kannoilla kanssasi.

      Poista
    8. Okei...en halua syrjiä ketään tai pahoittaa mieltä mutta minäkin olen samaa mieltä Cybri LI Ciouksen kanssa.
      Minäkin olen haaveillu Pullipista 1½ vuotta xD Välillä en niistä välitä ja sitten kipinä syttyy. :D Haluan sanoa kaikille Pullip kiinnostuneille: Joskus Pullipin hankinta edellyttää, että kuinka osaa käsitellä muita nukkejaan :)
      Ja ikä on vain osa siitä. :) Kaikilla on oikeus tylsistyä tai lopettaa keräily silloinkuin vain itsestään tuntuu :) Ja kiinnostus saa jatkua vaikka koko loppuikänsä, eikä tulevaisuudesta tarvitse miettiä sen kummempia. :D
      Kunhan menee järkeviin miitteihin, eikä tuntemattomiin ja kavereita voi hankkia menemällä juttelemaan kaikille. Syrjäytyminen on ikävä asia ja niin voi tapahtua vaikka kaikille, jos ei pääse mukaan tanssiin xD
      Luulen, että Apple Hatter on täysin valmis saamaan Pullipin! :3 Hänellä on upea ja suloinen blogi. Hän osaa käsitellä nukkeja, postata upeita postauksia ja kaikkea muuta! <3 Toivon hänen puolestaan, että hän saa tänä vuonna hyvän, ihanan ja upean Pullipin! <3

      Poista
    9. Kiitos Miku - Star! ♥ Sait minut hymyilemään. :)

      Poista
    10. Minulle tuli tästä keskustelusta mieleen se kun ekkan kerran oikeasti kiinnostuin pullipeista. Silloin minä varmaan melkein joka toinen päivä etsin lisää tietoa pullipeista ja katsoin niistä hirmuisesti kuvia. Suunnilleen kolmen kuukauden jälkeen sain ensinmäisen pullippini ja nyt tähän mennessä minulla on jo niitä kaksi ja rakastan molempia nukkejani suunnattoman paljon!<3 :)

      Poista
    11. Ja itsekkään en ole kyllä 15vuotias, (opss...) mutta ainakin omastamielestäni olen kohdellut pullippejani hellällä kädellä ja ne ovat selvinneet kanssani aika hyvin tähän asti :)

      Poista
    12. Mitä, jos joku onkin erilainen kuin juuri sinä Ghoul Doll? Se, että sinä et ole voinut kestää muiden kritiikkiä pää pystyssä ja jatkaa nukkeilua, koska muut eivät ole pitäneet nukeistasi, joista olet itse pitänyt, ei tarkoita sitä, etä Apple Hatter olisi samanlainen. Minä ainakin olen omistanut pullippeja nyt kohta 4 vuotta, enkä vieläkään ole katunut asiaa, vaikka aina en ole välttämättä kehuja ihmisiltä saanut, sillä olen itse pitänyt tästä harrastuksesta.

      Eikä ikä aina määrittele sitä, voiko Pullippia ostaa, vaan se, että osaako todella huolehtia tästä nukesta ja ymmärtää sen arvon ja osaa pitää siitä huolta. Pakkauksessa oleva ikäraja on vain suositus. Ja 12 ei todellakaan ole liian nuori, enemmänkin itse ainakin alan olla varuillani, jos joku alle 10-vuotias hankkisi Pullipin, ellei se olisi little. Onhan toki erilaisia ihmisiä, mutta ei sitä voi tietää koskaan. Ulkonäkö pettää usein ja pahasti.

      Ja vielä miiteistä, itse olen käynyt vain gosun kautta järjestetyissä miiteissä, ja mukana on ollut ihanaa porukkaa.

      Poista
    13. Olen samaa mieltä. :) Kiitos tuosta.

      Poista
  3. Olen vähän miettinyt, mitä ihmiset tarkoittavat "halvalla" kun puhutaan pullip-nukeista. Tori.fi:ssäkin näkee "ostetaan" -ilmoituksia, jossa halutaan pullip halvalla. Mutta eikö se ole aika suhteellista? Esimerkiksi minun mielestäni suht uudenveroisesta pullipista, jolla on kaikki stock-kamat tallella, 90-100 euroa olisi aika halpa hinta (ottaen huomioon että pullipista helposti joutuu maksamaan sen lähemmäs 150 euroa uutena) Mutta onhan tuokin "halpa" silti paljon rahaa.

    Ihan vain pohdiskelin :)

    Nuo Cinderella-pullipit ovat kyllä erityisen ihania. Itse olen tyytyväinen omaan Princess Serenity -pullipiini. Ghoul Dolliin kommenttiin viitaten, on totta että Pullip on kallis nukke ja sen takia ostoa kannattaa harkita. Mutta minä olen sitä mieltä, että nukke käy myös koriste-esineestä. Ei haittaa vaikka nukkea ei kiinnostaisi kuvata tai pitä blogia, se voi olla hyllyn päällä ilahduttamassa itseä ja vieraita. Vaikka kiinnostus nukkejen aktiiviseen harrastamiseen katoaisi, ei ostosta tarvitse pitää turhana. Itsekin totesin oman pullip-nuken hankinnan jälkeen, etteivät nuket oikein ole minulle sopivia (liian vaikeita asetella jne.) mutta se ei tarkoita että katuisin ostosta. Se on silti hieno osa kokoelmaani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, sen takia olen miettinyt Kiyomia, joka myydään Tori.netissä. :) Hän maksaa 95 euroa.
      Olen miettinyt paljon Pullipin hankintaa, ja olen varma, että haluan sen. :)

      Poista
    2. Sara: Olen miettinyt itsekin tuota halpa-asiaa. On toisaalta jopa naurettavaa, jos joku sanoo, että vaikkapa 90 € nukesta on halpa hinta. Kaikki on tietysti suhteellista, joten minäkin Pullipeista paljon tietoa hankkineena nukkeilijana sanoisin, että tuo on Pullipista kohtuullinen hinta. Toisaalta joku Pullipeista tietämätön sanoo: "Eeh, siis anteeksi mitä? 90 € jostain nukesta??"

      Poista
  4. Minä aion ostaa tuon Kiyomin koska se on täydellinen:3 tosin moni muukin kelpaisi minulle👻
    Halusin joskus Alice du Jardinin mutta en löytänyt sitä mistään;(

    T. Ninja-sieni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, niin se on. :D
      Aa...se oli joskus Mollamaniassa.

      Poista
  5. Ei mitenkään pahalla mutta minusta tuntuu että olet vähän liian nuori pullip nuken ostamiseen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öm, joo en ole 15 vuotias, mutta osaan käsitellä nukkeja varoen ja näin yhdessä miitissä 9 vuotiaita tyttöjä joilla oli Pullip-nukke/nukkeja.

      Poista
    2. Arvon anonyymi,
      sinä et tunne sisartani millään muotoa. Hän saattaa olla 12 (itseasiassa pian 13), mutta hän on ikäisiään viisaampi ja kohtelee nukkejaan mitä parhaimmin ja huolellisimmin. Hän tietää Pullipeista paljon, sillä yhdessä olemme hankkineet tietoa. Minulla itselläni on Pullip, jota Applekin aina hoitaa niin hellävaraisesti. Mikäli Apple varmasti haluaa maksaa sievoisen summan Pullip-nukesta, hän on ihan tarpeeksi kypsä omistaja sellaiselle. :)

      Poista
    3. En tiennyt että osaat kohdella nukkejasi tooodella hyvin koska pari päivää sitten aloin vasta lukemaan blogiasi, ja pyydän siis anteeksi jos olen jollain tavalla loukannut sinua.

      Poista
    4. Ei se mitään. :) Saat anteeksi. ♥

      Poista
  6. musta olet liian nuori niinkuin itsekkin olen enkä otse henkilökohtaisesti tahtoisi kuin ehkä dallin koska pelkään sen hajoavan:( vaikka olisin huolellinen en itse näe hyllylläni pullipia siskoni rikkomana :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joka paikasta sama kommentti, noh hyvä kun sanotte mielipiteenne, mutta osaan oikeasti käsitellä nukkeja varovaisesti. En edes harkitsisi ostoa, jos tietäisin olevani tohelo nukkien kanssa.

      Poista
    2. Sama kommentti sinullekin, Apple, kuin anonyymille:
      sinä et tunne sisartani millään muotoa. Hän saattaa olla 12 (itseasiassa pian 13), mutta hän on ikäisiään viisaampi ja kohtelee nukkejaan mitä parhaimmin ja huolellisimmin. Hän tietää Pullipeista paljon, sillä yhdessä olemme hankkineet tietoa. Minulla itselläni on Pullip, jota Applekin aina hoitaa niin hellävaraisesti. Mikäli Apple varmasti haluaa maksaa sievoisen summan Pullip-nukesta, hän on ihan tarpeeksi kypsä omistaja sellaiselle. :)

      Poista
    3. Apple osaa käsitellä Pullipeja, uskokaa pois! :D

      Poista
  7. Hello from Spain: fabulous dolls. Very cool. Keep in touch

    VastaaPoista
  8. Minusta, sinun kannataa miettiä tarkkaan. On nimittäin ihmisiä, jotka innostuvat Pullipeista, ostavat sellaisen ja kyllästyvät jo seuraavalla viikolla. Silloin tulee taloudellista haittaa, kun ostaa kalliin nuken ja kyllästyy siihen seitsemässä päivässä. Sinun kannataa miettiä, haluatko Pullipin todella. Mutta jos todella haluat Pullipin, tiedät olevasi tarpeeksi huolellinen ja muistaa, että Pullipit eivät ole leluja, joita voi käsitellä samalla tavalla kuin mitä tahansa muuta nukkea, ja että ne ovat äärimmäisen hauraita, ei siinä ole mitään estettä. Minun mielestäni, et ole liian nuori Pullip-harrastukselle, jos vain osaat olla huolellinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet toki oikeassa. Minä voin ainakin taata, että Apple Hatter on todella huolellinen ja hyvä nukeistaan huolehtiessaan. Hänellä on sitäpaitsi kokemusta minun Pullipini kautta. ;) Apple Hatter on hyvin kauan Pullipia halunnut ja tuuminut tarkoin.

      Poista
    2. Olen miettinyt tarkkaan ja olen varma, että haluan Pullip-nuken. ;) Ja osaan olla huolellinen, niinkuin Meiko - Star sanoikin. :D Kiitos, Meiko - Star. ;))

      Poista
  9. Anteeksi nyt, mikäli loukkaan jotakuta. Mutta minua ihmetyttää todella, että miksi tällaisesta postauksesta heräsi niin hirveä haloo? Suomessa on varmasti kasapäin muitakin ihmisiä, jotka haluavat Pullipeita ja postaavat toivelistojaan. Mikä Apple Hatterissa on niin erilaista? Miksi hän muka olisi liian nuori tai jotain? Onko hän muka jotenkin lapsellinen? Ovatko hänen nukkensa jotenkin huonokuntoisia? Minua kiinnostaisi todella kuulla vastaus. Ihan kuin Pullip-harrastajat estäisivät Apple Hatteria liittymästä "kollegoikseen". Ihan, kuin hän ei kelpaisi Pullip-harrastajaksi. Ei voi olla niin hirveätä, että juuri hän haluaa Pullipia!
    Oikeasti minä olen lukenut sellaistakin blogia, jossa eräs tyttö HEITTI Pullip-nukkensa veteen, sen peruukki oli ihan sotkussa ja koko nukke varmaan täysin pilalla. Miksei hänen kaltaisilleen tehdä kommentteja: "Mietipäs tarkkaan, että haluatko enempää Pullipeja?" "Olet liian nuori!!" Tai vastaavaa.
    Anteeksi ragetus, mutta minua rupesi ärsyttämään niiiiiin paljon lukiessani näitä kommentteja. En siis nimeä ketään yksittäistä, tarkoitan useita kommentoijia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, minua loukkaa tuo: "Minusta olet liian nuori ostamaan Pullipin" :/ Tähän blogiin saa kommentoida, mutta toivoisin, ettei minua pidetä jonain pikku kakarana, joka rikkoo nukkensa, eikä mieti yhtään ostaessaan 100 eurosta ylöspäin hintaista nukkea. :'( Minulle tuli vähän paha mieli, mutta en ottanut mitenkään haudan vakavasti. Anteeksi, ehkä tämä kommentti on liian ilkeä. En tarkoita pahaa. :)

      Poista
    2. Minun mielestäni joku 5 vuotias olisi liian nuori ostramaan pullipin, mutta Apple Hatter vaikuttaa olevan todellakin olevansa kypsä ostamaan pullipin, koska alkukuvastakin näkee jo kuinka hienosti pidät EAH nukkejasi kunnossa :3

      Minua ärsyttää se, kun en saa semmoista VIELÄ ostaa vaikka olen jo 12 :(
      Mä olen tuskistellut mun huoneessa monta päivää siitä, että miksi mä en sitä saaa ostaa kun ostaisin sen omilla rahoilla enkä mun vanhempien! :(

      Poista
  10. Olen samaa mieltä Meikon kanssa. Pullipsuomi-foorumillakin on monia alle 15-vuotiaita käyttäjiä. Te ette tunne Apple Hatteria, ettekä te voi tietää miten hän nukkejaan kohtelee. Ja jos hän on jo pitkään haaveillut Pullip-nukesta, eikä ole kyllästynyt niin tuskin hän kyllästyisi sittenkään kun nuken ostaa. Ja sitä paitsi Apple Hatter vasta HAAVEILEE nukesta. Kyllähän minäkin haaveilen Pullip-nukesta, vaikka olen alle 15-vuotias. Ja minusta sillä ei ole mitään väliä, ostaako Apple Hatter nuken vai ei, sehän on hänen oma päätöksensä. Ja anteeksi kun vielä jatkoin tätä keskustelua. :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Iiris! ♥ Sinä lohdutit minua. ;) Olen iloinen, että ymmärrät minua.
      Ei se haittaa vaikka jatkat keskustelua. :3

      Poista

  11. Hello !
    Sakura Miku and Alice du Jardin are amaizing dolls!, Gorgeous hair, eyes and dresses ^.^
    See U soon!
    Kisses :D

    VastaaPoista
  12. Kivoja toiveita, itselläni on Kiyomi ;3 Ja vaikka "ikäraja" Pullipeissa onkin 15, voihan joku 10-vuotiaskin osata käsitellä nukkea yhtä hyvin kuin vanhemmatkin! Ja taas toisin päin, joku yli 15-vuotias ei ehkä osaa käsitellä nukkea jos ei sellaisesta ole kokemusta. Olen aivan varma (vaikken sinua tunnekaan) että osaat käsitellä nukkeasi oikein hyvin ja huolella. :) Enhän minäkään ole vielä 15 mutta kyllä tuo Pullipin käsittely onnistuu! Toivottavasti saat jonkun toivomasi nuken, olet varmasti hyvä nuken omistaja! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja pahoitteluni, että jatkoin tästä aiheesta, mutta halusin vain sanoa mielipiteeni :)

      Poista
    2. Kiva, kun sinäkin ymmärrät ja ei haittaa vaikka otit puheeksi. ;3

      Poista
  13. Linkkasin blogisi postaukseen jonka tein sinun postauksesi innoittamana, toivottavasti ei haittaa :)

    VastaaPoista
  14. Minusta pullip Kioymi ,Alice Du jardin ,Sakura miku ja Dahlia Cinderella ovat todella nättejä c:
    Minusta sinä osaat varmasti käsitellä pullippia tosi hyvin :3
    Minäkään en ole vielä pariin vuoteen 15 vuotias mutta sain ensimmäisen pullippini kesällä 2014 ja nyt noita pallopäitä on kaksi vaikka olenkin aika nuori :D
    Minusta Cypri puhui asiaa noissa ylemmissä kommenteissa :)
    Ei kannata minusta lopettaa Pullip harrastusta vain siksi että jotkut eivät pidä nukeistasi esim Ghoul Doll. Ymmärrän toki silti Ghoul Dollia tässä mutta minusta sinä olet ainakin valmis hankkimaan pullipin ;3

    Toivottavasti saisit jonkun noista yli söpöistä nukeists mistä tykkäät ^^

    T:Siniapila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kun ymmärrät ja uskot, että osaan käsitellä nukkeja. :)

      Poista
  15. Mielestäni ikä on argumenttina todella huono. Itse olen ollut vielä 15-vuotiaana aika tohelo(heh :D), mutta tiedän että monet nuoremmatkin osaavat huolehtia asioista todella hyvin!
    Täältä peukut pystyyn pullip haaveesi suhteen !! c:

    VastaaPoista
  16. Ihania haavenukkeja sinulla <3 uskon että haaveesi toteuvat, ja pian huomaat piteleväsi ensimmäistä pullippia käsissäsi :3 Toivottavasti saat ensimmäisen nukkesi pian, ei anneta haukkujien estää haaveitasi :)

    VastaaPoista
  17. Itse en ole vielä edes ylä asteella ja omistan pullipin sharkitsin sen ostamista vuoden etsin tietoa ja harkitsin tarkkaan ostaakko vai eikö, mutta en koskaan saanut sen romantic alicen kasvoja silmieni verkkokalvosta. Syntymäpäivälahjaksi sitten pullippini se on minulle rakas eikä siihen ole koskenut kukaan muu kuin minä ja jotkut muut poikkeustapauksissa. En ymmärrä iksi apple ei voisi ostaa pullippia hän vaikuttaa tytöltä joka pitäisi nukesta hyvää huolta. Ikärajalla ei ole väliä koska jos lapsi on miettinyt oikeasti pullipin hankintaa kauanja on varma että siitä pitäisi hyvää huolta niin mikäs siinä kyllä uskon että apple osaa huolehtia pullipista. Oma pullippini on aina kuvaus valmiina priima kunnossa hyllyllä.
    Apple älä välitä niistä jotka sanoo että oot liian nuori sä et oo iällä ei aina ole väliä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olet oikeassa minun täytyy vain olla välittämättä. :)

      Poista
    2. Tajusin muuten juuri että meillä on aika paljon yhteistä. Mulla on koulussa myösvälillä friikki olo nukkeharrastuksen takia(ja ehkä vähän omalaatuisen tyylinkin takia). Tykkään kans pinkistä. Piirtäminenkin on äly kivaa.

      Poista
    3. Kiva, että meissä on samaa. ;)

      Poista
  18. Mäkii oon aika samanlaine :D mun lempiväri on myös pinkki oon ainut meidän luokasta joka kerää nukkeja ja oon ujo ja mä rakastan piirtämistä ja oon 13 ( vasta täytin) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no kiva tietää, etten ole ainut pinkki-fani, 12(pian 13-v) tyttö, ujo ja joka kerää nukkeja. :D

      Poista
  19. Moi! En haluaisi häiritä, mutta haluaisin laittaa miettimään seuraavaa asiaa:
    1. Kuvitellaan Pullip, joka maksaa 150€
    > Hinta ei ole kova, jos ajattelee arjen kuluja. Esimerkiksi jättämällä 900€ kännykän ostamatta ja tyytyy suunnilleen saman hintaiseen kapulaan, kuin Pullip maksaa, tulee paljon säästöä. Sitäpaitsi puhelin voipi hajota
    >pitää maksaa jälleen Pullipin veroinen hinta
    Myös harrastukset maksavat hirveän paljon, enemmän kuin yksi Pullip. Jos Pullipit on harrastus, niin mikäs siinä. Voi jopa päästä halvemmalla.
    2. Nukke jää hyllyn pohjille
    > Jestas sentään! Nukeillehan on monia käyttötapoja: Pitä koristeena, tee vaatteita (käsityöt on kivoja :) ), voi vaikka suunnitella Pullipille pienoiskoossa asuja, joita aikoo itselle tehdä! Minulla ei ole Pullipia, olen ajatellut juurikin tuota Cinderellaa. Olen ajatellut sen hyllylläni istumassa, lähellä ikkunaa. Ja kun katson sitä, näen samalla taustana ihanat maalaismaisemat!
    3. Entä jos ei osaa käsitellä sitä/se hajoaa
    > Nyt tullaan ilmeisesti tämän keskustelun kovimpaan pointtiin. Jos ei usko, että osaa käsitellä nukkea niin:
    ♡Ostaa nuken ja harjoittelee varovasti käyttöä, jos ei onnistu, koristeena toimii. Ajan myötä kuitenkin uskon saavan varmuuden ja hellyyden nukkea kohtaan.
    ♡Ostaa vasta, kun uskoo osaavansa käsitellä sitä. Muillakin nukeilla voipi harjoitella ensialkuun nukkeilua, joka täälä blogissa on onnistunut.
    4. Entä jos ei pidäkään nukesta, ei sitten ollenkaan!
    > Kannattaa harkita mistä pitää c; ei vain osteta, jos ei tunne nukkeihin kiintymystä. Mutta suosittelen nukkeilua Pullipien kanssa, sillä siitä tunnutaan saavan paljon iloa. Nuken kanssa voi keksiä vaikka mitä. Ja jos käsi hajoaa, eiköhän ostamalla saa uuden tilalle :) sisko ja vanhemmat tuntevat, Apple, Sinut parhaiten! Kyllä he tietävät, sopiiko Pullip käsiisi c: Vaikken ole lukenut blogia (ajattelin aloittaa) uskon, että olet valmis siihen, sillä olet selvästi viestien perusteella:
    -Valmis maksamaan ja huoltamaan nukkea
    -Hellä
    -Kiinnostunut asiasta
    ~

    Siinäpä kaikki :) onnea nukkeilun parissa! Jos et ole kyllästynyt muihin nukkeihin, niin et TAKUULLA kyllästy Pullipiin! Se on varmaa c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos neovoista. Minä kyllä olen tuuminut kaikkia noita asioita. Siitä olen varma, etten siihen ainakaan kyllästyisi. En ole sellaista väittänytkään. :D

      Poista