sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Kuvatarina: Vain valkeata joulua...? Osa 5. Näin sydämmeeni joulun teen..

Terve! ;D

Näin alkuun kerron ilouutisen - MINULLA ALKOI JOULULOMA! OwO

Nyt on siis luvassa kuvatarinani viimeinen osa. :) Nauttikaa! ♥


Joulu-kuvatarina: Vain valkeata joulua...? Osa 5. Näin sydämmeeni joulun teen..




 Icy: (seisoo ykinään surullisena) Kolme yötä jouluun on..
 Howleen:(saapuu paikalle) Öm, hei Icy!
 Icy: (huokaus) Hei vain..
 Howleen: Minä toin sinulle tonttulakin! Onhan enään vain kolme yötä jouluun.
 Icy: Kiitti. Mutta en taida tarvita sitä.
 Howleen: Kyllä tarvitsee! Joulumieltä hei vähän.(laittaa lakin Icyn päähän)
 Icy: Kiitos vaivasta, mutta...
Howleen: Niin...
 Icy: Minulla on kerrottavaa. Minulla ei ole joulumieltä tänä jouluna, koska ei ole lunta. Anteeksi, minun paranee olla yksin, etten pilaa muiden joulua...
 Howleen: Eikä! Tule mukaani, minulla on sinulle yllätys!
Icy: ?
 Hetken kuluttua.
Kaikki: Yllätys!
 Icy: Mitä tämä on? Onpa täällä hienoja joulukoristeita ja ruokaa...
 Heath: Hei! Minä olen muuten Heath.
 Icy: Öm, hei!
 Howleen: Halusimme yllätys juhlilla saada sinulle paremman mielen, sillä haluamme, että kaikilla on hyvä mieli jouluna. Ja olet hyvä ystäväni, minä vietän jouluni sinun ja muidenkin kanssa!
 Dracubecca: Niin! Ja tietenkin halusimme muistuttaa, että...(katselee muita monstereita)
 Kaikki: Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta!
 Icy: Voi kiitos tuhannesti teille kaikille!
 Icy: Olette aivan oikeassa. Lumi ei ole joulun tärkein asia..
 Icy: Minulla on teidät ja se on paras mahdollinen lahja! Ja nyt ymmärrän mitä minun jouluistani puuttui jääpalatsissa: ystävät ja kaikki tunnelma.
 Icy: Mutta nyt olen pilannut teidän joulunne....ja te näitte hirveää vaivaa minun eteeni.(nyyhkyttää)
 Howleen: Etkä pilannut! Ja sitä paitsi, me autoimme sinua mielellämme.
 Icy: Kiitos! (halaa Howleenia)
 Howleen: Vielä yksi ylläri!
Icy: Niinkö?
 Howleen: Istutaan alas ja kuunnellaan Conchitan laulua.
 Conchita: "On jouluyö sen hiljaisuuttta yksin kuuntelen ja sanaton on sydämmeni kieli.
Vain tähdet öistä avaruutta pukee loistaen, kuin harras sävel sisälläni soisi.
Näin sydämmeeni joulun teen ja mieleen hiljaiseen, taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen...."
Icy: Kiitos Conchita! Kiitos kaikille! Ja ennen kaikkea - hyvää joulua!

Loppu.

Mitäs tykkäätte?
Terkuin: Apple Hatter

12 kommenttia:

  1. Hello from Spain: great Christmas. The furniture is fabulous. Very original story. Merry Christmas. Keep in touch

    VastaaPoista
  2. Hyvää joulua koko konkkaronkalle! Onneksi Icy sai ystäviensä myötä joulun tuntua sydämeensä. Kaunis tarina ja hieno opetus! <3

    VastaaPoista
  3. Hyvää joulua! Onneksi Icy piristyi nwn.
    T. Ninja-sieni

    VastaaPoista
  4. Ihana tarina :3 taas kerran :D
    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hyvää joulua! :) Ihana lopetus tarinalle, onneksi Icy sai mukavan joulun :3

    VastaaPoista
  6. Hello from Poland ^ ^ I wish you Christmas filled with magic, wonder and love : )
    Beautiful dolls and photos!
    Hugs and kisses.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hello! :) I wish merry Christmas for you. ;3
      Thank's! ♥♥
      Hugs and kisses! ^^

      Poista