sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Joulu oli taas ♥

Hei! :)

Joulu tuli, joulu meni. 
Minulla oli kiva joulu, entäs teillä? Mitä saitte lahjoiksi? Noh, minä kerron nyt. ;)

Sain suklaata, meikkejä, vaatteita ja.............................

















......................Briar Beautyn!!!! Se on ihuna! ♥♥♥ 

 Ei ole näkynyt vielä liimaongelmaakaan! :D
 Taustalla näkyy muita lahjojani..
 ...tässäkin.
Ja vielä valo-orava, jonka nimi on nyt Pasi-orava. ;3

Lisää kuvia Briarista on tulossa. :) Ja Spectrasta ja Abbeystä tulee myös talvisia kuvia pian.
Terkuin: Apple Hatter

18 kommenttia:

  1. Ihana Briar ja söpö toi orava :3

    VastaaPoista
  2. Briar on kyllä ihana onneksi minulla on myös Briar:3
    T. Ninja-sieni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. :) Kiva, että sinullakin on Briar. ;3

      Poista
  3. The doll Briar is very beautiful !
    Hugs and kisses :D

    (=^_^=)

    VastaaPoista
  4. Toi orava on niin ihana! Mikä sen tuotteen nimi on? Mistä noita saa? Paljonkohan tollanen maksaa? Onko niitä muitakin kuin oravia? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ainakin näin noita stockalla joulun alla ja niitä oli myös kaneja. En muista hintaa.

      Poista
    2. Ai Stockallakin niitä on. No, tää oli Tigerista ja maksaa varmaan aika vähän. :) Siskollani on pupu. ^^

      Poista
  5. Minä sain aika paljon lahjoja, mm. Scaremester Catty Noirin. ^o^ Briar on ihana, itsekin haluaisin sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva. :) Catty! Olen aina haaveillut Cattystä! ♥ Kannattaa ostaa. ;)

      Poista
  6. Onnea lahjoista! Mukavaa, että pidit tuosta oravasta. ;)

    VastaaPoista
  7. Ihana Briar!!! Sain ite joululahjaksi ekan pullip taeyangin (se on siis ihan eka pullip nukke) ja se on sit H.Naoto :3

    VastaaPoista
  8. Onnea paljon Briarista!!! :DD ♥.♥

    VastaaPoista