perjantai 19. joulukuuta 2014

Joulu-kuvatarina: Vain valkeata joulua...? Osa 4. Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta! + Uusi monsteri...

Hello! ♥

Ei muuta kun, nauttikaa viimeisestä osasta! ;3 Mutta tällä osalla on jatkoa, joten tästä ei tullutkaan viimeinen "osa". -.-' Anteeksi kun sekoitan päänne. :'D

Tässä linkit viimekertaisiin osiin! OwO

 Monterit olivat alkeneet  järjestellä Icyn yllätysjuhlia.
 Kaikki olivat työn touhussa. He suunnittelivat, että juhla olisi ennen joulua, jotta Icylla olisi hyvä mieli jouluna.
 Spectra: Sinulla on hyvä laulu ääni!
Ghoulia: Kyllä sinä uskallat hänelle laulaa, jonkun joululaulun.
Conchita: .....
 Dracubecca: (saapuu paikalle hymyillen).
Dracubecca: Hei kaverit! Kuinka täällä sujuu?
Robecca: Hyvin, kiitos kysymästä. Mutta mietimme mistä saamme ruuat?
Dracubecca: (laittaa paketin kuusen alle)Niin, tosiaan en tullutkaan ajatelleeksi...
Dracubecca: (menee istumaan) Kaipa me jotain keksimme.
Elissabat:(saapuu paikalle) Toin tämän tonttulakin.
Elissbat: Ole hyvä.
Dracubecca: Kiitti Elissabat!
Dracubecca: Howleen, haluaisitko sinä viedä tämän Icylle?
Howleen: Totta kai! Minä vien sen ja pidättelen häntä, ettei hän saisi selville yllätystä.
Howleen:(kipittää hakemaan tonttulakin).
Howleen: Tulen sitten sovittuun aikaan hänen kanssaan!
Drakubecca:(ojentaa lakkia) Hyvä.
Howleen:(lähtee pois) Moikka!
Dracubecca: Meidän on keksittävä jotakin, mistä saamme ruuat?
Cleo: Hei, relaa vähän! Käske jonkun tehdä.
Dracubecca: Niin...Mutta Cleo, meillä on aikataulu ja sitä paitsi en minä ketään käske.
Heath: Huhuu!?
Dracubecca: ??
Heath: Tarvitaanko täällä apua?
Frankie: Kuka sinä olet? Ja mistä tulet?(innostuneesti)
Heath: Olen Burns, Heat Burns! Ja minä tulin..tuolta. Minulla tuli mukana tällaisia herkkuja. Ja kuulin, että tarvitaan ruokaa...
Dracubecca: Voi Heath! Tulit oikean aikaan, kiitos!
Heath:(ylpeillen) Ainahan minä neitoja hädässä autan!(kädestä tulee liekki)
Dracubecca: Mainiota! Minä kerron meidän suunnitelmamme ja sinä voit sitten auttaa sen toteuttamisessa.
Heath: Okei, kerro koko juttu!
Dracubecca: Noh, ensinnäkin tyttö ketä haluamme piristää on Icy.....

JATKUU...



 Joo, minä ostin Meiko - Starina(eli siskoni) ystävältä Heathin ja Abbeyn! Mukana tuli myös kaikki tavarat. :) Olen pitkään jo haaveillut Heath-nukesta, joten nyt oli oiva mahdollisuus ostaa! ;3 Abbey meni kuitenkin siskolleni, hän aikoo kustomoida Abbey. Juu, tuota minun piti säästää rahojani...-.-'

Tämän kuvatarinan 4. osan toinen osa tulee huomenna tai sunnuntaina. :) Tästä osasta olisi tullut hirmu pitkä, eikä ketään olisi kiinnostanut lukea. :'D

Terkuin: Apple Hatter

8 kommenttia:

  1. Ihana tarina ja onnea uusista nukeista!
    Nyt on pakko mennä sisustelemaan huone nukeille jouluisessa tunnelmassa :3

    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hyvä kuvatarina nwn ja Heath on tosi kiva:3
    T. Ninjis

    VastaaPoista
  3. Ihana osa taas kerran! <3
    Onnea uusista nukeista, ihania ovat! :3

    VastaaPoista