lauantai 6. joulukuuta 2014

Joulu-kuvatarina: Vain valkeata joulua...? Osa 2. Ei itkeä saa, ei meluta saa!

Hellurei!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! ♥

Niin ja nyt tulee seuraava osa kuvatarinalleni. ;) Tässä linkki viimekertaiseen.

Joulu-kuvatarina: Vain valkeata joulua..?
Osa 2. Ei itkeä saa, ei meluta saa!


 Dracubecca: Jee! On jo joulukuun 6. päivä. Ei kulu paljon enään aikaa, kun on jo jouluaatto.
 Dracubecca: En tiedä edes mitä lahjoja annan kaikille..
 Dracubecca: No, ei syytä huoleen! On vielä aikaa.
 Dracubecca: Voisin leipoa tänään vaikka joulutorttuja tai pipareita! Mutta, taidan pyytä jotakuta mukaani.
/Kuvan puna-oranssi  kohta esittää tulta :'D/ (Dracubecca lähtee lentoon).
Dracubecca: Yksin leipominen on tylsää ja niin myös koko joulun vietto!
 (Toisaalla Icy istuu yksinään).
 Icy:(Huokaus).
 Icy: Voiko mikään enään pelastaa joulua..?
(Kurottaa lyhtyyn).
 (Icy hymyilee pienesti).
 (Icy sammuttaa valon ja istuu lyhdyn viereen).
Dracubecca: Hei Icy!
Icy: ?
 Dracubecca: (istuu) Voisitko tulla kanssani leipomaan pipareita? Tai vaikkapa joulutorttuja?
 Dracubecca: Tai vaikka...
 Dracubecca: Icy, onko kaikki hyvin?
Icy: En oikein tiedä..
 Dracubecca: Kyllä sinä minulle voit kertoa?
 Icy: No hyvä on.
 Icy: (työntää lyhdyn sivuun) Yksin kertaisesti minulla on pahamieli, koska...
 Icy: (nousee ylös) ..ei ole lunta!
 Dracubecca: O..okei. 
Icy: (istuu alas) Niin..
 Icy: (huokaisee).
 Dracubecca: Mutta miksi se haitta sinua noin paljon?
 Icy: Noh, voin kertoa sinulle kyllä.
 Icy: Kun osuin vielä jääpalatsissa äitini kanssa minulla oli todella tylsää, koska minulla ei ollut ystäviä. Luulin, että jäädytän kaikki katseellani haluamattani.
 Icy: Mutta jouluna minulla oli parempi mieli kun alkoi sataa lunta!
 Icy: Toisaalta jouluisin olin hyvin yksinäinen...
 Icy: ..mutta minulla oli kuitenkin lumi. Olin niin tottunut, että joka joulu tulee lunta ja se oli minulle aina yksi tärkein asia joulussa. Niinkuin edelleen..
 Icy: Siksi se merkitsee minulle paljon.
 Dracubecca: Aijaa. En tajunnutkaan..
 Icy: Ei, ei se haittaa. Se ei ole sinun syysi, ettei ole lunta.
 Dracubecca: Niin. Mutta onhan joulussa paljon muutakin kun vain lunta...
 Icy: (nousee ylös) Ei! Tai kai on, mutta tunnelmakin joulussa latistuu, vain sen takia, kun katsoo ulos! Pelkkää märkää ja mustaa, masentavaa säätä! Olen pahoillani, minun täytyy mennä. (Lähtee pois).
 Dracubecca: Ei! Odota! (huokaisee).
 Dracubecca: Haluasin, että kaikilla olisi hyvä mieli näin joulun aikaan..
 Dracubecca: Hei,  nyt iski idealla!
 Dracubecca: Minä ja muut monsterit teemme Icylle jouluisen yllätyksen ennen joulua niin, että hänelle tulee hyvä joulu tunnelma ja, että hän tajuaisi, ettei joulu oli vain pelkkä lumi-juhla!
Dracubecca: Tästä täytyy kertoa muillekkin! (Lähtee juoksu jalkaa etsimään muita monstereita).

Mitäs tykkäätte? Jatkoa tulossa taas pian! ;)
Terkuin: Appla Hatter

8 kommenttia:

  1. Nyt on kyllä pakko sanoa, että olet kehittynyt melkoisesti kuvatarinoissasi, sisko! Onpas todella mielenkiintoinen juoni, hienosti muokatut kuvat ja muutenkin upea stoori. Hienoa! <3 Icy-kuvat olivat parhautta. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mutta ei tää nyt niin mahtava ole. :'D

      Poista
  2. Luin molemmat osat :) Tosi hyvä ja kiinnostava kuvatarina ^^

    VastaaPoista
  3. Hyvä jatko! Odottelen innolla seuraavaa osaa! :D

    VastaaPoista