sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Shootti + Kysymyksiä

Hei! ^^

Kiitoksi kaikille 33 lukijalle! Olen niin iloinen ja hämmästynyt. :3
Minä olen vähän kipeä, nuhassa. -.-' Mutta sainpa otettua kuvia kuitenkin tällä viikolla. :D

Eli tässä shootti:

Laittakaa päälle. ;D


















Mitäs tykkäätte? :) Kuvat ovat vähän huono laatuisia, koska otin kuvan kun kameran akku oli lopussa. -.-'

Ajattelin kysyä haluaisitteko te, että tekisin jonkun jouluisen jatko joulukuvatarinan? Tai videon YouTubeen vai shootin(oikein pitkän)..? Vai kenties jotain muuta? Ehdotelkaas! ;3

Terveisin: Apple Hatter


14 kommenttia:

  1. Ihana Cleo! Minä haluaisin kuvatarinan ja YouTube-videon:)
    T. Ninja-sieni

    VastaaPoista
  2. Nää kuvat on niin upeita!!! Minä haluaisin tuon saman Cleon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Tämä Cleo on minusta kaikkein paras Cleo. ;3

      Poista
  3. Hyviä kuvia! Mie ehdotan kuvatarinaa ja videoo youtubee! :D

    PS: Mie sain laturin! ;)

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia! <3 Cleo on ihana. :3

    VastaaPoista
  5. Es una muñeca muy genial, saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I'm so sorry, but I don't understand your comment. :(

      Poista
  6. Kauniita kuvia! :3 YouTube-video olisi kiva! :D

    VastaaPoista