lauantai 29. marraskuuta 2014

Kuvatarinasta kysyttävää + Joulukalenterini + Anna kuva :3

Moi! :)

Elikkä näyttää kyselyni perusteella minä teen kuvatarinan! :) Aloitan Sen ehkä jo sunnuntaina, että tulisi joka adventti yksi osa, mutta en kyllä tee jouluaattona mitään osaa, kai ymmärrätte. :D 
Minä ja siskoni ostimme jo syyslomallla joulukalenterit. :)

 Jee! Vihdoin viimein löysimme MH-joulukalenterit! :)
Tässä on siis minun ja Meiko - Starin. ♥
 Tämä on minun. :3
Tältä se näyttää takaa päin. ^^

Kysymystä vielä liittyen kuvatarinaani:  mistä nukesta/nukeista teen sen? Teenkö monstereista? Teenkö EA-nukeista? Vai että siinä on kumpiakin? Kommentoikaa. :3

http://i1.cdnds.net/13/45/618x353/movies-frozen-still-1.jpg 
Frozen Anna. ♥ Ei minun kuvani, kuvahausta etsin!

Noh, ei muuta kun seuraaavaan postaukseen!
T: Appla Hatter
P.S. Aijon laittaa joulukuussa blogini joulu kuntoon! :3 Eli laitan uuden joulu aiheisen bannerin ja muokkaan ulkoasua jouluiseksi! ^^

14 kommenttia: