sunnuntai 10. elokuuta 2014

Nettikaupoista kysymys + muuta

Hei! :3

Olen ostamassa Pullipin varmaan ensi vuonna ja aijon ostaa sen luultavasti nettikaupasta, jossa se on käytettynä ja halvempana. Tiedän vain pari paikkaa missä niitä myydään käytettynä: Tori.fi ja Huutonet. Voisitteko vinkata minulle, jos tiedätte? Kiitos jos autatte minua! ♥

Ajattelin myös kysyä, miksi monet vastaa siskoni, Meiko - Starin kyselyyn, että "lisää kuvia nukeista"? Ettekö te ole huomanneet, että koko blogi on täynnä kuvia nukeista? Ja kun postauksessa on kuva se on miltei aina nukesta. En pahalla, mutta siskoni ja minä ihmettelemme suuresti...

Olen miettinyt..että vaihtaisin käyttäjä nimeäni, koska siinä ei tule ilmi, että pidän MH-sta. Mitä oletta mieltä? Itse en ole varma..Siskonikin sanoo, että ei tarvitse.

Noh, seuraavaan postaukseen!
Terveisin Apple Hatter

11 kommenttia:

  1. Itse tiedän vain tori.fin ja huuto.netin, ja itse lyösin unelma pullipini huuto.netistä.
    Minun mielestä sun käyttäjänimesi on sopiva, sillä minullakin on tuo Ghoul Doll-nimi tossa vaikka en pidä enään Monster Highsta ja google+:san mukaan saan vaihtaa nimen vasta kahden vuoden päästä ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, no kai se on sitten hyvä paikka, jos sinä sieltä tilasit kerran. :D
      Kiitos, ehken vaihda sitä. :)

      Poista
    2. Olen jo kohta hommaamassa toista pullipiani.
      Huusin vahingossa yhdestä Taeyang-nukesta ja nyt mun pitäisi maksaa siitä jtn 100 euroa "."

      Poista
  2. Kiitos kun postasit siitä kyselyjutusta :) Toivotaan, että noilta sivuilta löytyy ihana Pullip sinulle! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Käytetyt Pullipit ovat yleensä aika halpoja, 60-150 € Ja monilla tulee mukana jopa obitsu, chipit ja peruukki. :3

      Poista
    2. Joo, minä haluisin sellaisen jolla olisi peruukki, chipit ja vaikka obitsu. :)

      Poista
  3. Öm, minä en kyllä tiedä muuta kuin nuo kaksi, koska itse olen tilannut molemmat Pullippini Mollamaniasta :'3 Mutta toivottavasti löydät jostain nukkesi!

    minajaminunnukkeni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei. Onkohan muita paikkoja olenkaan? :/ No kai minä jostain Pullipini löydän, kunhan saan rahat kasaan. :D

      Poista
  4. http://www.huuto.net/kohteet/pullip-arietta--kustamoitu/337778665

    tossa 30e maksava pullip nukke :D

    ei ole omani!!

    VastaaPoista