lauantai 16. elokuuta 2014

Koulu alkoi...+ Pullip mietintää!

Moips!

En ole postannut pitkään aikaa - sori! Mulla alkoi koulu ja en jaksa tehdä niin paljon postauksia...Mutta kyllä minä yritän mahd. usein! 

Haluisin jo Pullipin! Mutta ei ole rahaa..:P Ja aina kun tutkin Tori.fi tai Huutonettiä, ei siellä ole mitään minua kiinostavaa. :( Mutta Mollamaniassa olisi Sakura Miku...mut se maksaa...sanonko kuinka paljon! Siellä olisi myös muita ihania: Kiyomi, Lunarosa, Alice du Jardin, Merl Nostalgia ja ynnä muita. Neovokaa minua!

Ei minun kuva!
Ei ole minun kuva!
No eipä muuta, joten - Ensi postaukseen! ♥
Terkuin Apple Hatter

13 kommenttia:

  1. Moi! Oma neuvoni Pullipin hankintaan on vain, että valitse nukke jonka ihan oikeasti haluat :) Jos ostat nuken käytettynä, saattaa vaatia aika pitkällistä kärsivällisyyttä että sopivaan hintaan ilmestyy sinulle sopiva nukke. Jos itse olisin ostamassa Pullipin hintaluokan nukkea, ostaisin nuken joka on "just eikä melkein". Kannattaa myös miettiä, kuinka paljon aiot kustomoida nukkeasi: jos aiot pistää nuken kokonaan uusiksi, niin ei varmaan ole niin tarkkaa minkälainen nukke sillä on "pohjana". Toisaalta kustomointitarvikkeet maksavat.... Jos olisin sinä, keräisin uuden Pullipin ostoon tarvittavat rahat ja ostaisin kauneimman nuken jonka olen koskaan nähnyt. Silloin se hintakaan ei tuntuisi niin pahalta! Tai sitten odottaisin kärsivällisesti että sopiva yksilö ilmestyy huuto.netiin tai tori.fihin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hyvistä neovoista! ♥ Minä en aijo kustomoida yhtään Pullip-nukkeani, joten otan mielestäni söpöimmän. :) Voisin maksaa söpöstä Pullipista vaikka kuinka paljon, jos olisi varaa..Se on ongelma kun kätettyjä Pullipeita on aika vähän myynnissä..Kumpa Mollamaniaan tulisi ale! :D

      Poista
  2. Jos sinulla ei ole itselläsi varaa nukkeen, kannattaa vaikka synttäri ja joululahjoiksi pyytää rahaa. Minulle on ainakin joka joulu kertynyt n. 200 euroa joululahjaksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Oletpa sinä saanut paljon rahaa! :O No, toisaalta ajattelin pyytää Pullip-nukkea joululahjaksi. :) Kiitos neovostasi kuitenkin!

      Poista
  3. Minusta Sakura Miku on iihana! x3 Siksi hankin sen, se on numero 1 listallani, mutta mulla on myös varanukkeja, jos ei kyseistä nukkea saa hankituksi, esim numero 2 on Melissa. ^^

    Valitse Mollamanian tuotteista kaikkein kauneimmat Pullipit. Sitten vertaile niiden hintaa, vaatteita ja tietenkin söpöyttä!
    Jos haluat mahdollisemman halvan, niin Kiyomi, Merl Nostalgia, Alice du Jardin olisivat sellaisia "halpoja".
    Mutta jos löydät huutonetistä tai tori.fistä jonkun sellaisen pullipin josta tykkäät, niin mikäs siinä?
    Kannattaa katsoa halvimmat. :D Se oli minun jännä selitys! Ö__ö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiväthän Kiyomi yms. ole mitään halpoja. ne ovat hyvin arvoikkaita myös, kuten jokainen Pullip! Ja tiedän, että tajuat sen, Miku.
      Minusta sinun kannattaa odottaa ensivuoteen. Katso silloin, että mikä on tilanne kunkin asian suhteen. :D Älä pohdi liikoja. Nauti kauniista kuvista, videoista yms! ^^ Ja tietty nykyisistä nukeistasi. :3

      Poista
    2. Niinpä tietysti! Anteeksi! ^^ Innostuin kirjoittamaan liikaa! :D

      Poista
    3. Ainiin joo! Pullip blogi: http://sugarpullipsisters.blogspot.fi/

      Poista
    4. Kiitos neovoista! :) Ajattelin, että pyydän Pullippia joululahjaksi. :33 Mutta olenkin tutkinut paljon kuvia niistä ja miettinyt ja minusta paras on Sakura Miku, jos vain se olisi käytettynä jossain...

      Poista
    5. Voihan niitä löytyä, ei sitä tiedä! :D

      Poista
  4. Minä hankin Pullip Tiphonan. Se minusta tarpeeksi söpö ja ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, onhan se ihan söpö. :) Ja tärkeintä on, että itse on tyytyväinen siitä! ♥ ^.^

      Poista