lauantai 5. heinäkuuta 2014

Taikakaivo osa 3

Hei! :3

Jos ette muista muita osia katsokaa tästä:

Kuvatarina jatkuu taas. :)

Taikakaivo osa 3

 Teresa: Voi itkut! Minne hän katosi?
 Teresa päätti mennä etsimään tietä kotiin ja sen jälkeen etsisi Elissabatin.
 Hän oli kulkenut jo pitkän matkaa, mutta lopulta hän löysi tien joka veisi kotiin.
 Teresa: Minun täytyy etsiä Elissabat..
Hän alkoi etsiä Elissabattia ympäri pihaa.

 Teresa: Olen etsinyt jo kaikkialta... Paitsi tuolla mökissä en ole käynyt.
 Hän käveli mökin luo.
 Sisällä Elissabat heräili ihmeissään.
 Noita: Vihdoin  heräsit! No anna minulle vampyyrin sydän ja vähän äkkiä!
 Elissbat: Mitä? Mihin sitä tarvitset?
 Noita: Katsos, kun laitan sen soppaani ja joun litkun saan suuret voimat joiden avulla pääsen valloittamaan nukkekylän!
 Teresa astui sisään.
Teresa: Täällä sinä olet!
 Teresa: Kuka sinä olet miksi olet vanginnut Elissbatin?
 Noita: Tarvitsen vampyyrin sydämen maailman hallitaani saamiseksi.
 Elissabat: Sanoit äsken nukkekylän valtaamiseen..
 Noita: Aivan sama! Anna minulle se!
 Elissabat: Se ei ole minulla.
 Elissabat: Mutta voin etsiä sen sinulle jos päästät meidät menemään!
Hän vinkkasi silmää Teresalle.
 Teresa nyökkäsi takaisin.
 Noita: Hyvä on, mutta tuokaa se pian!
 Teresa ja Elissabat: Kyllä!
 Teresa: No mikä on suunnitelmasi?Tuommeko oikean vampyyrin sydämen?
Elissabat:Ei, emme tuo oikeaa. Me teemme sen itse!

Jatkuu piakkoin! ;3
Terkuin Apple Hatter

4 kommenttia: