sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Ranta kuvia ♣

Moi! :33

Suunnitelmat muuttui. Eilen käytiin Serenassa enkä jaksanut tehdä enään postausta joten teen tänään ranta reissusta postauksen ja ensi viikolla jatkan kuvatarinaa. :)


 Tässä kuvassa Cleon naama menee hienosti veden alla :D
 Sama juttu tässä xD
 Kelluntaa.


 Maisema kuva. ♥

Minun kädet ja jalat näkyy. ;D
 
 Taas kellentaa.


 Auringon ottoa.

 Cleo kapuaa ylös vedestä. :))



Mitäs piditte? 
Oletteko te kastanut talviturkkianne? Minä olen ja Cleo. ;3
Terveisin Apple Hatter

12 kommenttia:

  1. Minä heitin talviturkin jo kesäkuun alussa! :D
    Todella ihania rantakuvia! ;3

    VastaaPoista
  2. Mäkii oon jo heittäny talviturkin pois, mut ene muista et millo. Ihania kuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään muista koska mä heitin sen pois :D
      Kiitos! ♥

      Poista
  3. Söpö!! *_* Liityin !!

    Osallistuisiko giveeni?

    lovelypullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥♥

      Enpäs tiedä täytyy miettiä...

      Poista
  4. Ihania kuvia <3 minä heitin myös talviturkkini joskus kesäkuussa ^^

    VastaaPoista
  5. Hienoja kuvia :3
    Minä taisin heittää talviturkkini huhti- tai toukokuussa n w n

    VastaaPoista
  6. Hauskoja kuvia! :3
    Minä heitin talviturkin kesäkuun alussa :D

    VastaaPoista