sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

18 lukijaa ♥ + lyhykäinen esittely + Pullip mietintää....

Moips! ;3

Minä kiitän ja kumarran, minulla on jo 18 lukijaa ja olen tosi, tosi iloinen ♥ Haluisin vielä kasi niin olis 20, sekin jo suuri luku mulle :)
Kuvia Marysta:

 Upeat kengät ♥


 Pultit ovat erillaiset kun Frankien.
 Noidanpata ;)


 En ole vieläkään tajunnut mikä ihme tuo on..


 Conchitan matkalaukku.
 Koristelin sitä vähän. :3

Conchita ja Mary ☻

Ja sitten Pullipeihin.
Minä kovasti haluaisin edes yhden Pullipin, ne ovat söpöjä. Mutta en osaa päättää minkä hankkisin. En toki pitkiin aikoihin, sillä ei ole varaa, ne ovat kalliita! Liiankin kalliita :P

 
Lunarosa
 
Alice du Jardin
 
Sakura Miku
Tässä on kaikista parhaat kolme, kun karsin. On paljon mistä pidän, mutta nämä on minusta parhaita.
En osaa päättää näistä, auttakaa te minua, minkä näistä ostaisin? Kuinka paljon nämä maksavat? Mistä saa?

Hei, vielä yksi juttu! Minun isä osti talkkia, testasin sitä ja se auttoi liimaongelmaan, kannattaa kokeilla teidänkin. ☻

T: Apple Hatter

12 kommenttia:

  1. Onnea 18 lukijasta! Kiva että olet innostunut pullipeista :) Itse ottaisin Alice Du Jardinin sillä silmämeikki on upea ja vaatteet ovat ehkä käytännöllisimmät ja suloiset :3 Laskin dollarinkurssilla että tämä nukke maksaisi PullipStylessä postimaksuineen suunnilleen 96 euroa. PullipStylestä tilatessa on mahdollisuus että nukke jää tulliin mutta itse olen tilannut sieltä 3 kertaa eikä ole jäänyt kertaakaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, on Alice kyllä tosi söpö ja näistä vaihto ehdoista varmaan halvin, sillä joka netti kaupassa se on ollut halvempi kun Sakura. :)
      96 vain? Yleensä Pullipit on joka paikassa yli sata euroa, täytyy kurkkia! Kiitos neovosta ♥

      Poista
  2. Congratulations for your Frankie! She is so beautiful!

    VastaaPoista
  3. Minä suosittelisin Lunarosaa. Sillä sillä on aika kivat vaatteet. ;3

    VastaaPoista
  4. Mary on niin ihanan! Jos mä oisin sä niin mä hommaisin varmaan Lunarosan. Joo mullaki meni yli kolme viikko ku päätin minkä pullipin mä haluisin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin :3
      Okei, kaksi ääntä Lunarosalle.
      Okei, mutta en tiennytkään, että sulla on jo tilattuna Pullip-nukke :D

      Poista
  5. GR- Frankie on niin tosi kaunis^w^ Jos jonkun noista pullipeista ostaisin niin varmaan sakura mikun, vaikka vocaloidien laulajista miku on vähiten suosikkini niin tuo nukke on vaan tosi söpö >w< lähinnä nuo chipsit on rakkaus<3 Itse ostin pullipin hetken mielijohteesta enkä tiedä niistä kovinkaan paljoa(onneksi minulla on Cybrin asiantuntevuus!) Oma pullippini maksoi 145€ mutta ostinkin sen paikan päältä enkä netistä, mutta tietojeni mukaan pullippien hinnat pyörii tossa 100€ tienoilla usein vähän alle:) hyviä paikkoja etsiä pullippeja on pullipstyle ja mollamania sekä tietysti ebay josta voi nuken saada hyvinkin halvalla jopa uutena!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sakura on kyllä tosi, tosi ihana ja mä itsekkin tykkään myös muista vocaloideista, mutta luulempa, että niitä ei oikein myydä enään.. :P
      Kiitos hyvistä neovoista :33

      Poista
  6. Itekin pidän noista söpöläisistä ;D Alice oli hinnallaan jtn. 114,95 dollaria, mutta sitten on ne postimaksut. Oon kuullu et alle 150 euron ostoksista ei tule tulleja, joten tuosta ei pitäisi niitäkään tulla. En sitten kuitenkaan mitään.

    VastaaPoista
  7. Alice oli pullipstylessä (amerikassa sijaitsee kauppa)

    Unohin kirjottaa :''D

    VastaaPoista