perjantai 9. toukokuuta 2014

Kurkatkaa kustomointi paja + Miksei Norstar vastaa? + Aijon ostaa Elissabatin

Hei! :))

Ajattelin tässä vain ilmoittaa, että tein lisäyksiä Kustomointi paja-osioon. Käykää kurkkimassa! ;3

  Minulla menee hermo Norstariin..jos olette lukeneet siskoni blogia, tiedätte mistä on kyse.
Me olemme pyytäneet korvausta MH-nukkiemme liimaongelmasta, mutta ei vastausta ole paljon näkenyt! Vain kahteen ensimmäiseen viestiimme he vastasi, mutta viime kertaiseen ei, vaikka aikaa on kulunut yli kuukausi :(

Minä olen aika nukke-hullu, minulla oli lupaus, että Maddien jälkeen ei enään nukkeja, mutta minulle ilmestyi syntymäpäivänäni Apple..ja kesällä aijon ostaa Elissabatin, kun menen siskojeni kanssa shoppailemaan.

Ei ole oma kuva, kuvahausta löysin tämän.

Hyvää äitienpäivää(etukäteen)! :))
Terkuin Apple Hatter

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti