sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Yhdeksän lukijaa + lisäystä sivuihini!

Hei taas! :)

Apple Hatter astu esiin jännityneenä ja kiittää ujosti lukijoitaan.
  Kiitos teille kaikille yhdeksälle lukialleni, on mukava tietää, etten kirjoittele täällä turhaan. Olette kaikki minulle hyvin tärkeitä! :3

Minä olen tehnyt lisäyksiä sivuihin, käykää niissä! Aloitin myös uuden sivun, siellä ei ole vielä paljon mitään, mutta jatkan sitä kun muistan tai jaksan. ;)

Kuva piristykseksi!
Apple löysi tälläiset lasit. Nämä ovat Moxie-nukkeni lasit, sopivat hyvin Applelle. Vai mitä? :)

Tämä oli tällainen lyhykäinen postaus, mutta tulen taas mahd. pian! :)
Terveisin Apple Hatter

4 kommenttia:

  1. Kiva kattoo joskus jotain muutakin kun vaan kuvia :) Kivat lasit! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, mä tykkään laittaa paljon kuvia. :)

      Poista
  2. Jos vaan haluat, voisin mainostaa blogiasi seuraavassa postauksessani. ;33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mieluusti, jos mainostan olen tosi iloinen. :33

      Poista