torstai 17. huhtikuuta 2014

Vartalo kuvia + Icyn tukkaa + Apple

Moikka! :33

Olen niin pahoillani, etten ole postaillut pitkään aikaan, en käynyt viime viikolla ollenkaan. :(
 Tänään teen sekalaisen postauksen ja tänä viikonloppuna teen pitemmän pääsiäs postauksen. :3

Nappasin kuvia Icyn, Skelitan(Monsterloverin)ja Robeccan vartaloista, jotka tällä hetkelläkin ovat päättömiä.

Tässä ovat Robecca, Icy ja Skelita..ilman päitä ja vaatteita. Olen siskoni kanssa huomannut, että kaikkien noiden pää-nupit ovat vähän erillaisia. Onkohan sillä paljon merkitystä?
Robeccalla nuppin "vänkyrä jutut" on ylös päin..
..Icylla melko suorasti(hänen nuppi on aika löysä, se vaappuu puolelta toiselle)..
...ja Skelitalla alhaalla.
Ja tähän väliin kuva Robeccan jalka-muttereista. Ne ovat hauskat ja minun on aina pakko rämpytellä niitä. :D
Jos tarkkaan katsotte huomaatte, että Icyn nimetön-sormi on vinossa. -.-'
Tästä kuvasta ei paljoa näy, mutta jokaisella MH-nukellani on samassa kohtaa tekstiä, jossa lukee:"Made in Indonesia". Joillakin lukee:"Made in China", mutta ainakin kaikki minun nukkeni ovat Indonesiassa tehtyjä.

Tässä on Icyn tukan eteneminen, kiitos Monsterlover!
Hän siis laittaa näitä lankoja Icyn päähän. :3
Mitä sanotte hiuksista?
Ja tässä kuvia vähän Applestä:
Kokeilin yhtenä päivänä miltä Apple näyttää ilman takkia. Sopii noinkin. ^.^

Tässä kuvassa, jonka otin palmusunnuntaina, on vähän jo pääsiäisen tunnelmaa. Eikö nuo tiput olekkin söpöjä! :33

Tulen tänä viikon loppuna vielä postailemaa ja jos en, niin yritän mahd. pian!

Terveisin Apple Hatter

10 kommenttia:

  1. Sulosia kuvia ja Icyn hiukset näyttävät hienoilta :3

    VastaaPoista
  2. Haha mäki aina rullailen noita Robecan jalassa olevia muttereita XD Aina, kun se on mun kädessä.. AINA :DDDD
    Ihanan väriset hiukset Icylla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on pakko mielle :D
      Mustakin Icylle sopii tollaset hiukset.

      Poista
  3. Kivoja kuvia! Mä en todellakaan uskaltais ottaa mun nukkejen hiuksia pois! Hienot hiukset Icylla. En ookka enne huomannu, et Robecalla on jalassa tommoset mutteri! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :)
      On todella ikävää ottaa nukkien hiukset pois.
      Kiitos, olen tyytyväinen itsekkin hiuksiin. :))
      Ai et ole huomannut, olikin hyvä, että laitoin kuvan niistä muttereista. :33

      Poista
  4. Icy neidistäpä tulee hieno! ;)

    VastaaPoista