sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Maddien Ihmemaa

Moi!

Tällä kertaa näytän mitä Maddie on puuhaillut näinä päivinä. ;)

 Alkuun kuvaset Liisa Ihmemaassa-DVD:een kannesta.

 Elokuva on sekopäisin mitä olen nähnyt..kannattaa katsoa! :D

Sitten Maddien tee-astiasto:
 Lusikat olen tehnyt itse, kakkut olen tehnyt muovailuvahasta, pipari on siskoni( hän sai sen kaveriltaan), pieni teekannu on Maddien mukana tullut ja loput olen ostanut tiger-kaupasta. :)
 Applen kuppi :))
 Maddien kuppi :33
 Sokeria.
 Iso teekannu.<3
 Winxien kuppi/ Pekka-kanin kuppi. Flora, Bloom(siskoni) ja Stella asuvat siis samassa talosssa kuin EA-nukkemme :) He kaikki ovat matka-nukkeja.
Ja Ravenin(siskoni) kuppi :)  Kuvat ovat aika pimeitä, sori -.-'

Saanko esitellä, Maddie muotisuunnnittelia:
 Tässä on mekko, jossa on turkoosi nauha, jonka olen saanut jostain O.o
Huom! Nämä vaatteet olen tehnyt sukistani, jotka ovat liian pienet minulle.
 Maddie teki myös myssyn Pekka-kanille :)
 Pipo, vaikkei tuskin Maddie sitä kesällä käytä ;3
 Yöksi silmän päälle nauha, sekä uni-myssy ^.^
 Nauhaa voi myös käyttää urheiluun.
 Napapaita, se on kiinni pinnillä, olen tosi "taitava" käsitöissä..
 Hame.
 Ja vielä laukku :))
 Tässä on vielä kuva kaikista vaatteista.

Pian tulee kuvasia Icystä ulkona ^.^
Terkuin Apple Hatter

2 kommenttia:

  1. Kivoja askarteluita! Mul on muute samalaiset sukat!!! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin just sanomas et sul on tommoset sukat, mut kerkesit ensin
      Kyllähä mä sen huomasit ku tykkäät niin kovasti tunkea niitä sun jalkoja mun nenän eteen 8-)

      Uuuu ihana tee-astiasto :o <3

      Poista