lauantai 5. huhtikuuta 2014

Haaste Luka-Starilta! :3

Hei, rakkaat lukijat! :)

Tässä postauksessa minä teen haasteen, jonka sain Luka-Starilta, kiitos hänelle vielä kerran.
  Elikkä minun pitäisi kertoa 11 asiaa itsestäni, vastata 11 kysymykseen, keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille, valita keitä bloggaajia minä haastan(alle 200 lukian bloggaajaa) ja lopuksi kerron heidät.

11 asiaa itsestäni:
 1. Olen 12 vuotias tyttö.
2. Minun lempivärini on pinkki.
3. Minulla on kuusi MH-nukkea.
4. Minulla on kaksi EA-nukkea.
5. Syntymä päiväni on 22.2.2002 pe.
6. Lempi hahmoni MH:sta on Frankie.
7. Lempi hahmoni EA:sta ovat Maddie ja Apple.
8. Lempieläimeni on kissa.
9. Minulla on silmälasit.
10. Tykkään piirtämisestä.
11. Lempi vuoden aikani on kesä ja kevät.








 Vastukset kysymyksiin:

Tiesitkö, että haastan sinut?
En, sain haasteen Luka-Starilta yllättäen.
Pelaatko The Simsiä?
En.
Luetko mangaa, jos luet niin mitä?
No välillä, mutta en muista sen nimeä.
Oletko ilkeä?
En.
Pidätkö uimisesta?
Kyllä ehdottomasti, se on niin virkistävää.
Haluasitko lisää lukijoita?
No kyllä, onhan minulla 9 vasta, mutta olen kaikista tosi iloinen.
Näemmekö joskus miiteissä?
No ei, haluaisin kovasti mennä, mutta en edes tiedä missä niitä pidetään.
Mitä kossaat seuraavassa conissa jos menet?
Sori, mutten ymmärtänyt kysymystä.
Oletko alle 12?
Olen 12 vuotias, tasan. :)
Lempinukkeesi jonkun toisen kuin itsesi blogista?
No en osaa sanoa, on monia.
Lempi värisi?
Pinkki.

Sitten Luka-Starilta kysymyksiin vastauksia:

1. Kuinka kauan olet nukkeillut?
Kauan.
2. Mikä on lempieläimesi?
Kissa.
3.Onko sinulla jotain outoja tapoja?
No en oikein tiedä, riippuu mikä lasketaan oudoksi tavaksi.
4. Lempikouluaine?
Kuvaamataito, rakastan piirtämistä.
5. Minkä nuken aijot hankkia seuraavaksi?
No tuota, on lupaus etten hankkisi tänä vuonna, mutta jos saisin niin Elissabat.
6. Oletko ollut ulkomailla?
En, mutta haluaisn käydä.
7. Mitä musiikkia kuuntelet?
Musamakuni on laaja, mutta ehkä Lady Gagaa kuuntelen eniten.
8. Lempikirjasi/lehtesi?
Kirjoista varmaan Punainen pyramiidi ja lehdistä Systeri.
9. Mikä on kaukaisin paikka missä olet käynyt?
 Varmaan Ähtäri tai Puuhamaa.
10. Mikä on lempivuoden aikasi?
Kevät tai kesä.
11. Mitä kieltä haluaisit oppia puhumaan?
Italiaa tai Ranskaa.
Vielä omia kysymyksiä niille, keitä haastan:

1. Lempiruokasi?
2. Onko sinua kiusattu koskaan?
3. Lempi MH-nukkesi?
4. Onko sinulla EA-nukkia?
5. Lempieläimesi?
6. Missä asiassa olet erityisen hyvä omasta mielestäsi?
7. Lempilaulajasi?
8. Syntymä päiväsi?
9.Mikä on nukke haavesi tällä hetkellä?
10. Miten kuvailisit tyyliäsi?
11. Minne Frights, camera, action!-elokuvan kaupungeista haluaisit matkustaa?

 Minä haastan(huom! Kertokaa jos teidät on ja haastettu):
Kentsu
Alien- Pentu Alien-Chan
Mummy
 Miku-Star
 Tähän väliin kuva Top Model vihkoon piirtämästäni Elissabatista, se on tehty gosun kisaa varten. :)

Toivottavasti luitte kaiken, sillä näin vaivaa tähän.
 Tulen taas huomenna lisäilemään Kustomointi nurkkaan jotain, siitä puheen ollen saina kaikki liimat vihdoin Icyn päästä ja pääsin laittamaan siskon kanssa Icylle uusia hiuksia. :)) Kun olen valmis pistän Icyn tukasta postauksen.
Terveisin Apple Hatter

 




11 kommenttia:

  1. Siis kun mut on haastettu niin kerron noi kaikki mut itsestäni ja silleenkö? (ku mua ei oo kato ennen haastettu niin O.o)

    VastaaPoista
  2. Kiitti haasteesta, pitääpäs tehdä! ♥

    VastaaPoista
  3. Kiva kun vastasit haasteeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman muuta vastasin, olihan se minun ensimmäinen haaste. :)

      Poista
  4. Tarkoitatko Luka-Staria? :D
    Mut hei, mäkin oon 12 vuotias! :D Paitsi että täytän kyllä tänä vuonna 13 vuotta, täytätkö sinä? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, muistin nimen väärin. O.o
      Minä täytin tänä vuonna vasta 12. :)

      Poista
    2. Pinkku, olet siis saman ikäinen kuin minä =)

      Poista