maanantai 17. maaliskuuta 2014

Viisi lukiaa + muuta löpinää

Hei rakkaat lukiat! :)

Tässä on kuva, jonka otin talvella Maddiestä.


Ajattelin vain näin myöhään kiittää teitä viittä, jotka ollette tulleet lukiokseni. Minä olen todella iloinen. :3
   Kaikki johtui varmaan siitäkin, että lukiapalkki ei suostunut tulla, paitsi kun löysin siskoni kanssa tietoa netistä asiasta ja saimmesen paikoilleen.

Mutta tässä samalla voisin sanoa, että minä aloitan tarinani joskus, en tiedä, silloin kun huvittaa. Meinaan voin vielä perua, koska en ole mikään kirjailia, minä mielummin piirrän ja ynnä muuta. Joskus mietin, että tarinan kirjoittelu voisi olla mukavaa, mutta toisinaan ei huvita ollenkaan.

Ja vielä yksi juttu: minulla on YouTube- kanava, nimeltään Apple Hatter..olen kekseliäs O.o Mutta en varmaan tee videoita sinne..tai ehkä jos huvitta, se nähdään. :D

Tulen taas viikon loppuna kirjoittelemaan! :)

Terveisin Apple Hatter

2 kommenttia: