torstai 27. helmikuuta 2014

Uusi nukke + Robecan kustomointia

Moi! :)

Minulla oli synttärit viime lauantaina ja olikin parhaat ikinä, arvatkaapa miksi. Noh, ensiksi sain uuden kosketusnäyttökännykän ja...Basic Apple White-nuken, se on iiiiiiiiiiiihana! <3

                Tässä kuvia Applesta:
 
 Tässä kuvia Applesta paketissa.


Omena. :)

Minun EA-nuket...

...Apple White ja Madeline "Maddie" Hatter.

Siskon Rebel Raven ja minun Royal Apple.

Raven Queen, Pahan kuningattaren tytär.

Apple White, Lumikin tytär.



"Anna minulle se omena!"



 Sitten kuvia Robeccan kustomoinnista:
Tässä näette, että olen ajanut Robecan miltei kaljuksi ja olen irroittanut jo pään vartalosta.
Vielä on paljon työtä irroittaa kaikki liima ja hiukset pois.

Robecca näyttää hirmu oudolta. 

Tässä on Robeccan vartalo ja outo tuppi.

Ja näin loppuun selitän mitä fanifiktio tarkoittaa: No esim. jos kirjoitan Putouksesta fanifiktiota se voisi olla tälläistä itse keksittyä eli vaikka, Ymmi Hinaaja muuttuu yhtäkkiä vampyyriksi ja imee verta muilta hahmoilta.
Epä selkeästi varmaan selitetty, mutta toivon, että ymmärsitte. :)

Nähdään taas pian!
Terveisin Apple Hatter

4 kommenttia:

  1. Ymmi Hinaaja olisi aika hyvä vampyyri: "Aivan, aaivan! Kuule kun, ei tää yhteiskunta vaan pyöri sillä tavalla, ettei ketään imetä kuoliaaksi. Todellakin, todellakin..." xD

    VastaaPoista
  2. Kivan nuken sait (: ajattelitko laittaa Robeccalle uudet hiukset? (:

    VastaaPoista
  3. Niin kiva se on. :)
    Joo ajattelin laittaa uusiksi Robeccan hiukset, sillä neidillä on liimaongelma. :(

    VastaaPoista