perjantai 21. helmikuuta 2014

Pika-postaus! :)

Hei! <3

Ajattelin tässä hiihtolomalla( joka tavallaan tänään alkoi) Kustomoida kahta monsteri nukkeani, Robeccaa ja Icyä(i heart fashion Abbey). Minä teen niille langoilla tukat, minun on vähän pakko tehdä tukat uusiksi, koska niillä on niin paha liimaongelma. :( Se on ikävä vaiva... Mutta teen kustomoimisesta postauksen, jossa näytän kuvia siitä.
    Minä olen miettinyt tarinaa, jos teitä kiinnostaisi lukea. Se olisi fanifiktionia MH:sta ja EA:sta. Ja teinkin kyselyn siihen liittyen.
   Huomenna minä täytän 12! :) Toivoisin, että saisin Basic Apple White-nuken.

   

Apple on niin söpö, kuninkaallinen, ihana omena-tyyli....:3

Mutta tässä tämä oli tällä kertaa, tulen taas mahd. pian. :)

  Terveisin Apple Hatter

4 kommenttia:

  1. Jaa jaa, että tahdot Apple-nuken?? ;))))))))

    "Kotini on siellä, minne haukeni lasken." -Monsterlover

    VastaaPoista
  2. Täällä ei taida olla lukija palkkia? Sellanen kannattaa laittaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olen kyllä laittanut, mutta lukioita ei näy, ehkä siksi lukija palkkia ei näy.

      Poista